Thursday, March 3, 2011

saya setaraf Angelina Jolie!!

tajuk amik ko tak igt....hebat betul
saya setaraf Angelina Jolie.......**muntah hijau aku baca tajuk nie hahaha.....
tapi bila fikir balik sama jugak lah sikit2 tang jantina..sebb dia perempuan aku pun perempuan..kira setaraf lah tu hahahha...............
korang ader rasa nak tembak aku laju2 tak??

biasalah bila hati tak tenang mula lah melalut tak tentu pasal........ala2 meroyan jugak lah......
tadi aku sajer2 lah gatal tangan....pergi kat pak cik google type nama aku yang terkenal dari dulu hingga kini iaitu *miz fieza* even dah tukar status puan org tetap panggil miz fieza.......***pening.

search : Miz Fieza




gedik kan??**sepah dia laju2........oh pakcik google i love u very strong lah....

I SETARAF NGAN ANGELINA JOLIE DER!!

cuba search by ur name ader tak????

2 comments:

Keri Henry said...

mane de setaraf la...hehe

Mizs Fieza said...

sama lah tang jantina hahaaa

Post a Comment