Monday, April 11, 2011

hadiah untuk bos

sebenarnya niat dihati tu ader lah nak belikan hadiah tok bos aku........
 
sebb.....

sebb.......

sebb........

bukan sebb aku ader scandal ngan dia, bukan sebb nak mengampu dia...tapi 
bulan april nie genap lah 1 tahun aku bersama dia|**eh bukan aku jadi PA dia.........

terima kasih bos....bos terbaik yang pernah sy jumpa.........!!Bos bukan seorang yg Bossy, Bos juga bukan seorang yg Bizi........terima kasih bos..
 
riki punya riki kat google ...
aku pun type lah "hadiah untuk bos lelaki"

sekali......yang kuar yang nie.......isk2 tak patut betul....


**aku rasa hadiah nie sesuai tok org yg tak suka bos dia hehehehehe.............

2 comments:

fYnIeS said...

hahaha suke2

Aden said...

Ko gile nak bagi bos adiah ni.. Saja nak kena buang daerah... hehehe

Post a Comment