Monday, May 23, 2011

Kehilangan dIa ...sy terasa......Patutlah lama die tak BW

takziah buat keluarga mangsa......
sangat lambt aku rasa yg aku tahu rupanya dia telah pergi untuk selamanya......menghadap yang Maha Esa......
al-fatihah......

hari nie aku tergerak hati.........*oh nak pergi blog telor dibasuh lah......mcm lama tak pergi....dia pun dah laam tak BW blog aku......

****copy from telor dibasuh.......

Assalamualaikum wbt

Untuk makluman tuan/puan, Abdul Hakim Bin Mohd Kamal (owner Telordibasuh) telah kembali kerahmatullah pada 19 May 2011 bersamaan 15 Jamadilakhir 1432H.

Saya bagi pihak keluarga Abdul Hakim Bin Mohd Kamal memohon ampun dan maaf sekiranya beliau ada berbuat silap dan salah. Sekiranya beliau ada berhutang dengan tuan/puan, mohon hubungi saya (A'kashah) di talian 012-2724525. Insyaallah saya akan cuba langsaikan hutang tersebut.

Kepada sesiapa yang telah menempah t-shirt Telordibasuh, diharap dapat mengemailkan semula alamat, jumlah bayaran, saiz baju dan warna baju ke email saya, shahzero@yahoo.com untuk tujuan pengeposan. Insyaallah, saya akan cuba sedaya upaya untuk mengedarkan t-shirt tersebut dalam masa yang terdekat.

Saya bagi pihak keluarga Abdul Hakim Bin Mohd Kamal mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua. Segala jasa baik tuan/puan hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya. Saya memohon semoga tuan/puan dapat mendoakan beliau supaya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin...

Al-Fatihah....

***copy from telor dibasuh

sekali.............aku terlambat tahu.....rupanya dia telah pergi selamanya...........al-fatihah......saper yang tak kenal ngan telor dibasuh......blog penglipur laara dan gelak ketawa.........nama pun dah kelakar kot......

http://telordibasuh.blogspot.com/

last dia BW blog aku  22/4/2011........aku rindu nama telor nak naik kat shout box aku.........

semoga arwah tenang dan ditempatkan oleh orang2 beriman........diSisi-Nya..........amin


2 comments:

Sweet N Pretty said...

ALFATIHAH utk arwah

YUL said...

al-fatihah untuk beliau, semoga dia ditempatkan org2 yg beriman

Post a Comment