Thursday, May 26, 2011

MFC Part II

salam semua......
kan semalm aku ckp aku nak terjah MFC mcm mana rasanya........
OMG...........memg lah org ckp bukan fast food tapi slowfood...tapi tak perlah aku maafkan maybe sebb baru buka , semua benda baru n pekerja pun baru tu yg lembab tu..............

orang tak pyh lah ckp ramai giler ....rasa semua nak mencuba cam ner lah rasanya MFC....MFC ok ok lah tapi sedap lagi KFC, MCD & pizza hut hahaha....**maybe tu last aku pergi

nie lah Pandang MFC di waktu malam......tempat & dlam dia memg santik..

nie lah cheezy wedges dia


yg nie lak ala2 spicy mc chicken

ayam MFC,.....nak order pizza tak der lagi.....oven terbakar hahahahaha
jemput makan semua...............
oh lupa amik gamba si machi boy.sebb nyer dia tdo kat dlm stroller.....hamper terlupa lak kami membawa anak hahahah.............

My hubby bg 3 bintang jer tok makanan dia............

yg aku lak........papa ayam dia rasa mcm gorengn ngan TEPUNG ADABI LAH.........HAHAHHAA
P/S:aper2 pun selamat mencuba......biasalah tekak lain2 so coment pun lain2 hahah.........


0 comments:

Post a Comment