Wednesday, May 11, 2011

RaJin ker Aku LIpat Kain???




lipat kain???OMG
perkara yg paling malas sekali aku nak buat......selalu laki aku yg buat lipat2 kain nie...aku masak n basuh kain jer atau mengemas..............

nie sedih....laki aku tak der dia pergi kusus 1 minggu........aku kesorangan,kegersangan, kesunyian..tak der kawan gado kat umh!!! laki aku suka lipat kain.....dia kata aku lipat tak santik, tak der seni!!!

papa cepat lah balik!!!!!kain banyk tak lipat............



rasa nak masuk beg plastik hitam jer semua!!!!mlas lah nak lipat!


silalh lihat kain aku........duduk 2 org jer..tapi kain mcm 30 org........

disebabkan aku tgk bilik dah penuh ngan gunung ganag kain........malam tadi aku terpaksa merajinkan diri melipat semua benda alah nie..........

huhuhu samapi pukul 11 malam baru siap lipat kain........nasib zareef dah tdo.......

p/s: papa.......pulanglah.......***lipat kain!!


0 comments:

Post a Comment