Wednesday, May 11, 2011

sekejap jer Anak Mummy dah 8 bulan

pejam celik pejam celik rasa mcm sekejap jer masa berlalu....
zareef kini dah 8 bulan hotcha.......

semakin aktif super duper dan semakin semakin tambah keberatan dia.....semalam bawk dia pergi taman suka nyer dia dpt kuar dari rumah hehehee......


dia dah pandai meng-agah org dah.......

-zareef-



my mOm.........
Mak aku dan anak sedara aku ader kat sini..dah dekat seminggu kat sini hehehe..sebb nya aku suh diaorg dtg disebbkan laki aku kursus.......aku kan seperti biasa penakut yg amat kalo tinggal kat umh sorang hehehehe

setiap hari ader jer perkembangan dak kecik nie......

1-dah pandai pilih org dah...
2-merangkak sgt laju tak igt dunia
3- dah pandi meniti dah.......hbs semua barang yg rendah2 aku kene sorokkan.....
4-org tak main ngan dia.......dia pulak yg meng-aga org tu....
5-kuat merajuk.........**bila tak dpt barang yg dia nak perghhhhhhh dia punya jerit dan ngangis mcm kene dera
6-nak pakai pampers dan baju sgt2 susah.mcm nak kene ikat kaki dan tangan jer hahahah
7-dia suka berbogel hahahahahaha
8-gigi........samapi sekarang tak tumbuh lagi hahahah

semoga anak mummy membesar dengan penuh kasih sayang!!!


2 comments:

ibu qaleesya said...

wahhh dah boleh buat macam2.. bab pakaikan pampers tu same la dengan anak. bukan main susah nak pakaikan.. moga anak u membeesar dengan jayanya,, ehhe

Mizs Fieza said...

tulah mcm2 dia dah pandai heehhe............**NASIB TAK PANDAI MINTAK ADIK HAHAHAH!!

Post a Comment