Monday, May 16, 2011

Selamt Hari raya Miz Fieza

heheh motif ko igt sambut raya Wesak ker aper hehehe....
hari sabtu aritu aku comfom lah terlebih rajin yg terlampau amatnya.....

heheh mula2 kiter tgk muka budak rajin neyk...time nie dlm kete tgu mak aku turun nak pergi beli barang dapur heheheh

disebabkan ntah angin aper ntah..aku mengidam lah makanan time hari raya..so aku merajin kan diri nak buat semua benda alah nie...

Rendang daging aku yg super duper cool

sambal sate aka sambal kacang.........

kuah lodeh atau sayur masak kuning hehehe

dan benda wajib ader!!!keputat.......

hehehehe............SELAMAT HARI RAYA......
kalo saper org johor mesti tau makanan macam nie time raya...selalu yg aku jumpa org johor jer yg makan mcm nie....org negeri lain selalu lemang n rendang jer tak pun diorg masak mcm laksa, soto dan lain-lain..

yeaah yarrrrrrrr..i love this style so much................mcm nie cara makan benda2 alah tu hehehee
untuk resepi cek out next entry hehehe...............


4 comments:

fynies said...

tukar sushi ngan kuah kacang bole???

My Aisy said...

fiza!!! aku lapa dah nih...aku pun suke makan cam cara ko....berkuah camtu...

adoih...lapa lah...

udin said...

wahhh.. nampak sedappp la.. rasa teringin gak.. hehehe.. :D

Mizs Fieza said...

heheh memg sedp try lah...

Post a Comment