Tuesday, May 3, 2011

SentaP ok Hati KU........

bos..oh boss....
terima kasih bos..sebb selama nie ko memg tak pernah bg aku aper2 kalo ko bercuti kat mana2..or kursus kat mana2 tempat yg hevok n best......aku tak kisah bos......terima kasih bos....

boos oh boos...
aku tak kisah ko bukan seorang yg friendly dengan anak buah ko..tapi yang pastinya dia super duper friendly ngan aku.......terima kasih bos..

boos oh boos
aku tak kisah bos kalo aku jadi kaunter pertayaan or kaunter pengadu or kaunter kaunseling ko..aku rela boos......malahan aku yang jadi bizi body selalu taya ko minggu cuti buat aper..ko sudi cerita n share2 pengamalan ko.....terima kasih bos....

boss oh boss
aku tabik ko bos..sebb ko bos terbaik yang pernh aku jumpa...bukan aku nak bodek ko bos..tapi ko memg baik ngan aku..biar lah anak buah ko takut..itu dikira respect ..terima kasih bos
boos oh boss..
aku tak pernah kisah walaupun setiap hari aku disuruh membeli bfst n lunch ko..sumpah bos...sebbnya ko bg aku duit belanja makan sekali...jimat duit aku bos......terima kasih bos.....

boos oh boss
yang pastinya aku akan rindu senyum pagi ko masa ko masuk bilik bos...betul bos..tulah senyum yg ikhlas bila pagi..sebbnya bila dah petang ko pent dengan kerja ko...ko jarang senyum sebb kepenatan........terima kasih boss sebb senyum itu...

terima kasih bos......

Kerana memberi hadiah PErtama darimu ....
Yang buat aku senTap..ko bg aku hadiah time ko nak pergi dari jagaan ku **hehehe

boss..........TQ....
akan ku pakai batik nie tiap2 kamis!!

hadiah pertama dan terakhir........

santik kan kain dia...........heheh yg aku pasti nie batik ori hehehe........




4 comments:

Wahida Nasution Thakhrim said...

lawa la coraknya.. tak pe, mana la tau lepas ni bos baru rajin kasi hadiah kat staff dia..

aku_azreen said...

lawa kain...

akmal said...

untungnya dapat batik, mahal tu

Mizs Fieza said...

hehehehe..............terima kasih bosssssss

Post a Comment