Thursday, July 28, 2011

Carta Kuno Peking.......isk2 Zaman skrg Pun ader org percaya kan??


aku jakun skit bab2 nie nak2 first time lah kan aku dgr ada carta kuno yg knonnyer cara nak menentukan jantina anak tu mengikut bulan kelahiran........

meh jom terjah sedikit sebanyk dia punya sejarah carta kuno nie.......Carta Kuno Peking nie dipercayai lebih dari 700 tahun dahulu......carta nie bersalah dari salah sebuah bandar di china iaitu PEKING.....Panduan daripada carta ini menjadi ikutan kepada beribu-ribu pasangan seluruh dunia untuk dijadikan panduan memilih jantina bayi yang diinginkan oleh pasangan tersbut. Carta ini menjadi semakin popular apabila ia dikatakan hampir 99% tepat.
 
Anda boleh memilih jantina bayi samada lelaki atau perempuan yang menjadi pilihan anda mengikut carta ini. Sebagai contoh, jika anda menginginkan bayi lelaki ketika anda berusia 25 tahun, pilihlah bulan Febuari, Mac, Jun, Ogos, September, Oktober atau Disember dan sebaliknya jika anda menginginkan bayi perempuan. Sekiranya anda ingin melahirkan bayi anda pada bulan september pada tahun berikutnya, anda hendaklah berusaha sembilan bulan lebih awal iaitu pada disember tahun sebelumnya.
 
mcm nie lah rupa bentuk carta peking tu.....cara nak tgk sgt2 senang umur masa kiter mengandung n tgk bulan kelhiran bayi....sebagai contoh skrg umur persenyawan bayi sy umur 25 dah lahir dijangkakan pada Januari.......so kalo tgk kat carta peking nie GURL.....alhamdulilah....mana2 pun.......
 nasihat aku.....tgk boleh tapi percaya pliz pliz jangan......sebb nie kepercayaan org dulu2 even ader yg cakp 99% correct ...tapi semua nie kuasa ALLAH S.W.T .......



0 comments:

Post a Comment