Wednesday, August 17, 2011

kejap je dah 11 Bulan Machi boy

this time berbuka kat mamak........zareef buka paling awal........

aper pandang2.....kitew tak poser lah...

dah besar dah rupanya anak mummy nie......dah nak dekat setahun....

paling tak suka dicium...........meronta2 mcm kene rogol hahahaha........

pejam celik pejam celik..kejp jer machi boy dah nak setahun,,,,,,,,kwan2 mak cik2, nenek2 zareef sekalian nyek di maklumkan 1.9.2011 genap zareef setahun!!!!

perkembangan zareef...

1. suka sgt merajuk maigod cam gegurl lah........
2. bila tak dpt barang yg dia nak....berguling2 kat mana2 jer yg dia rasa ok..
3. gigi setelah 11 bulan lebih baru rasa mcm ader tajam2......selama nie gelak nampk gusi jer...
4. tak lama lagi zareef jadi abg long...lagi 4 bulan jer
5. jalan baru smmpai 4 tapak jer....pastu duduk
6. makan sgt kuat sekali.....susu tak pyh ckp lah........dia lah hero tapi badan kecik jer hahah

rasa tu jerlah ko setakat nie yg lain2 tu biasa lah cam bby yg lain...tapi saya sgt bersyukur kerana dikurniakan seorang cahaya mata yang cukup sempurna bagi melengkapi hidup kami berdua.......terima kasih Ya Allah....Semoga kurniaan mu ini menjadi anak yang berguna di masa akan datang.....amin...

2 comments:

Nazz@Purple said...

best kan..cpt je dorng membesar...

sifu im said...

alala cutenye dak tu

Post a Comment