Friday, August 5, 2011

Musim Ker Trend Skrg??

""Kata orang tua-tua, jika bertunang moleknya di rahsiakan takut nanti kahwin tak jadi. Kalau menikah moleklah di heboh-hebohkan kerana perkara yang baik, selain mengisytiharkan si polan  telah di punyai."" cpy this word from zulkhbo
lepas sorang-sorang yg putus tunang??

nota kaki: MUSIM KER?TREND KER? TAK DER JODOH KER?

  kes elia ngan KFCM tu pun tak hbs lah...masing2 tgh berblas kenyataan....nie sorang lagi pulak Ally & Aishah....

yg kes sorang tu dikatakan wujudnya pihak ketigga

yg kes sorang tu lak tiada keserasian....

takut gak skrg nie..mcm musim2 putus tunang lak....nasib lah belum kawin, kalo tak kawin 2 hari dah cerai....lagi Hot der....... 

aper2 pun aku rasa memg semua pernh mengalami proses PERTUNANGAN........tunang wowo.....banyak dugaan, BAIK BERCINTA dari BERTUNANG, cuma kuat tak kuat jerlah dengan dugaan & godaan alam pertunangan ....

**semoga bahagia hendaknya dengan segala keputusan yang dilakukan**

kaki: kes elia ngan KFCM nie mcm iras2 kes mawi world ngan ina lak dulu .....**wingggggg 

3 comments:

Miz Jac said...

ha ah la beb.. dugaan dlm pertunangan aku rase.. haihh.. takut lak nak bertunang (tapi rugi 1 cincin weh! hahah).. better kawen terus! eheh

Miz Fieza said...

hahahah tak rugi pun jac..nt ko kwain mtk jerlah 2 cincin hahaha.........wah mcm dah nak tawin jer hehehe

Nazz@Purple said...

Tul la same ar ngan Jac..cm rsau je nak tunang2 ni..kene kuat..kalo tak sabar..erm....

Post a Comment