Monday, August 15, 2011

Pergi Bazar Dpat TUn ......Pergh sayugia Hati.....


pergh pergi bazar dpt Tun.......giler bukan dpt tapi dapat jumpa jer hahaha

Ahd 14.8.2011 aku tak derlah berapa rajin sgt nak masak...hati tu nak mkn luar jer...yerlah mana tak yer..senin tu masuk bonus kan hahahah walaupun tak banyk cam gaji org besar2 tapi ado lah dari tak doh kan........

HATI AKU MEMBUAK2 NAK PG BAZAR....walhal even ku tahun bazar ramadhan ptjya memg org dia ramai giler nak mati......tapi ku pergi jugak........heheheh 

nsib memg baik lah.........SAYA JUMPA IDOLA HATI SY......PM TERBAIK YG PERNH SY ADA!!


TUN DR MAHATHIR MOHAMAD DAN ISTERI 

turun ke bazar ramadhan........aku time tu mcm tergamam lah......blur seketika............aku sempat lambai jer....tapi lambaian aku penuh dengan kasih syang yg teruja..........

nak nak Tun balas lambaian aku plus dengan senyuman yg manis giler......mau luluh jantung aku............PERGH.....BEKAS PM KITER SGT LAH HENSEM, MACHO BILA SENYUM.......

TERIMA KASIH TUN DR MAHATHIR MOHAMAD!!!!!


Awak lah idola sy..........


2 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

wehhh! aku pernah naik satu LRT dengan dia..mula-mula aku buat bodoh je nampak dia..lepas beberapa minit baru mcm terpikir..ehh..tu bkn TDM ke? hahahaha...senyum je kan..soft je..! suka juga TDM!

Miz Fieza said...

HAHAH shinnaz ko wat bodo jer.,aku igt nak slm ker amik gamba jer..tapi ramai lak org yg pergi salam dia...so usha2 dari jauh pastu lambai jer huhuhu..........dia soft kan....senyuman dia tu pergh cair mak

Post a Comment