Wednesday, September 28, 2011

Breast Pump .dah SamPi huyeh2...

ohhhhhhhhh...........BESAR Nyer KOTAK..........*agak teruja mak nak buka tau.......

kotak dia besar & berat...............hahahah

Nampk jer depan nie sah lah tahu Breast PumP yg sy order smlm dah sampai..........heheheh girangnya hati.......cepat dan pantas.......heheheheh


mcm nie lah rupe nya dlam kotak nie....mak teruja semua nak buka hahaha........siap ader resit der......**motif resit dpt ker claim dari laki ko???nan ado!!!!untung lah kalo dpt claim hahah......

Buwokssssss doh muka ko!!!hahahha

yg nie lak sila abaikan muka yg sememeh nie............hahahha...biasa lah dah petang muka pun dah kurang seri hahaha......disebbkan terlampau eksited buka kotak sampai tudung kelepet pun mak biar jer.....hahaha

p/s: ohh girangnya hati ....3 bulan lagi nak tgu bby nie kuar....insyallh mummy bg fully BF kat bby yer.......amin..


2 comments:

My Aisy said...

ewah ewah...jom join fully BF nih...walaupun penat mengepam tapi berbaloi hasilnyer...n lebih happy tengok anak nanti...

Miz Fieza said...

hahahha.......tulah harap2 lah nafsu serakah aku tak hilang hahah

Post a Comment