Thursday, September 29, 2011

Mati itu Pasti.... Maybe Mereka Mahukan CInta Sampai Mati

Hamboi.....hamboi2.............peah....panjang betul tajuk ko tu.....

MATI ITU PASTI MAYBE MEREKA MAHUKAN CINTA SAMPAI MATI

""
""
""
""
""
""
""
""
""
**KLIK TOK NAMPK LEBIH BATU NISAN
""
""
""
""
Photoshot kat Kubur???Motif??Sesuai ker??fikir sendiri lah......pada pendapat aku sungguh nampk kurang sopan bila kaki dan bontot di atas kubur................isk2....dah tak cukup tempat ker smapi kat sini amik photoshot??

nak lagi trill kenpa tak amik gamba kat sini dengan KAIN KAFAN??

2 comments:

My Aisy said...

tah paper tah...cam tak de tempat lain nak photoshoot pun...em...aku pun tak setuju...tak sesuai...

Mummy Chubby said...

idiot couple...ntah pape.setuju sgt kalo photoshoot ni pakai kain kapan.hahaa

Post a Comment