Friday, October 28, 2011

Kejap Jer dah 29 MInggu.......

wah wah..mcm pantas jer masa berlalu ..kejp jer mak dah 29 minggu hahah cam tak pecaya jer....another 11 week to go..........chaiyokkkk.....push mummy pushh........hahaha

so start dari sekali aku dah kumpul barang2 yg perlu sikit2..karang kalo beli sekali gus tak ker bengkuk tulang belakang nak fikir carai duit mana hahaha....

so kali nie aku nak cerita pasal SET BERSALIN......set bersalin pilihan aku ialah SET BERSALIN NR...dari anak first hingga lah yg second aku lebih mengemari produk nie berbanding produk2 lain......senang mudah n serasi ngan aku...walau pun harga dia boleh tahan ..sampai terpaksa hutang lah 2 bulan..byr separuh..dah hbs bayar baru dpt barang hahahhaa..........aku dpt harga RM 280 kalo kat luar RM 300....tpai cam biasa lah bila aku deal nak beli mesti aku jumpa yg lagi murah ...siap free gift bagai...hahah tak per lah nasib badan ko lah jemah....


cam nie lah ropa set bersalin den...kocik2 yo...tapi tahan lama hehehe......yang pasti memg mujarab ....berat turun kembali pada asal.......hehehe..so pada saper2 yg akan bersalin..mak suggestkan set bersalin nie......walaupun cam mhl tapi berbaloi2 hehee........

Thursday, October 27, 2011

Suara2 yang lantang Menentang Barat....Bila dah Mati Baru Nampk kebaikan

Siapa Gaddafi sebenarnya?

BILA Gaddafi jatuh dan dibunuh secara tidak wajar, maka saya segera menyatakan itu tidak sepatutnya dilakukan dan kelihatannya manusia semakin tidak bertamadun dan gila babi.

Saya cukup sedih dan tidak bisa menerima kematiannya sedemikian, apa lagi sebelum ini Gaddafi dihina begitu rupa, padahal pada suatu ketika dia antara pemimpin arab yang cukup lantang menentang Barat terutamanya Amerika dan yahudi dan kelantangan itulah yang Barat berusaha menjahanamkan kepimpinan Gaddafi.

Sejak saya kecil saya sudah mengenal Gaddafi dan mengikut perkembangan kepimpinannya dan saya memang kagum akan keberaniannya yang sama seperti Saddam Husin di Iraq dan tidak hairan Amerika yang ditunjangi Yahudi mahu membunuh pemimpin yang demikian serasa menjadi halangan besar buat melaksanakan Visi jahat mereka.

Barang kali ada lebih baik juga kita menilai semula apa saja yang Gaddafi lakukan buat negara dan rakyatnya sendiri dan mudah2an ini dapat memberikan gambaran yang jelas siapa Gaddafi sebenarnya.

Memangnya keburukan demi keburukan ditonjolkan bagi menutup setiap kebaikan yang dilakukannya untuk rakyat Libya. Begitulah kejahatan yang dilakukan oleh proksi Dajjal ini. Perkara yang paling digeruni ialah hasratnya memaksa Barat membeli minyak dan berurusan perdagangan dengan matawang baru yang bakal diperkenalkannya iaitu Dinar Emas.

Usahanya hampir berjaya dan diterima oleh sebahagian besar negara Afrika dan sebahagian dari negara Arab. Dinar emas akan menjadi nilai tukaran baru perdagangan menggantikan USD dan Euro.

Dari saat inilah Barat terdesak untuk mempercepatkan usaha membunuh Gaddafi, namun usaha tersebut gagal. Proksinya yang sekian lama tidak sealiran dengan Gaddafi diangkat sebagai pejuang dan dibantu secara rahsia. Perancangan diatur untuk melakukan sabotaj dan menabur peropaganda. Berita sebenar ditutup dari pengetahuan dunia.

Terima kasih diucapkan kepada sdr Zulkifli kerana membongkar rahsia yang terpendam ini untuk dihayati oleh pembaca yang tidak mengetahui atau telah dipesona oleh dusta tajaan Dajjal. Saya petik tulisan Zulkifli Nordin dari blognya.

Presiden Muammar Muhammad Al-Qaddafi, adalah satu nama yang sangat digeruni dan ditakuti Barat, termasuk Yahudi Zionis la'natullah. Keberanian Al-Qaddafi, terutama apabila berdepan dengan Barat sudah dikenali dunia. Kelantangan beliau sehingga mencampakkan Piagam Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu semasa berucap di hadapan pemimpin dunia di Perhimpunan Agong Bangsa-Bangsa Bersatu mencatat sejarah tersendiri, membuktikan kelantangan dan sikap tidak tolak ansur dan tiada kompromi beliau kepada Barat!

Malang sekali apabila ada rakyat Libya yang terpengaruh dengan dakyah Barat, mempertuhankan demokrasi dan hak kebebasan manusia tanpa batas acuan barat, memilih untuk menggulingkan pemerintah yang banyak berjasa kepada mereka!

Cuba lihat apa yang tidak kenanya dengan Kerajaan Libya dibawah pimpinan Mua'mar Al Qaddafi:

1. Setiap individu rakyat Libya menerima imbuhan daripada hasil minyak petrol Libya yang dimasukkan terus ke akaun Bank masing-masing. Tak payah nak tuntut royalti dah! Ini juga amalan Kerajaan Emirat Arab Bersatu yang memperuntukkan didalam Perlembagaan bahawa 40% daripada hasil minyak UAE adalah untuk rakyatnya!

2. Cukai pendapatan paling maksimum pun hanya 12%;

3. Bank di Libya tidak mengenakan sebarang faedah/ riba';

4. Qaddafi bersumpah bapa dan keluarganya tidak akan memiliki rumah selagi tiap rakyat Libya tidak mempunyai rumah. Bapa Qaddafi sudahpun meninggal dunia tanpa punya rumah, dan Qaddafi serta anak isterinya masih duduk didalam khemah;

5.Di Libya tidak ada rumah yang dipajak;

6. Mana-mana rakyat yang mahu bertani atau berladang akan diberikan tanah, haiwan ternakan dan benih percuma;

7. Tidak ada bil elektrik di Libya;

8. Pendidikan adalah percumn;

9. Kemudahan perubatan adalah percuma;

10. Tiap pasangan pengantin baru mendapat peruntukkan one-off payment berjumlah 6,000-00 dinar daripada Kerajaan;

11. Harga gas terlalu murah pada nilai 12 cents per liter;

12. Pembelian kenderaan diberi pembiayaan kewangan tanpa faedah;

13. satu sistem pengairan dan saliran yang hebat dibina untuk mengujudkan kawasan pertanian yang membebaskan Libya daripada pergantungan kepada sumber makanan luar;

14. Rakyat dan negara Libya menikmati mutu kehidupan yang tinggi berbanding dengan negara Afrika yang lain.

15 Kebanyakan sekim kesihatan umum, pendidikan dan minyak dibawah subsidi kerajaan.

16. Libya mempunyai kadar kematian bayi yang paling rendah dan kadar hayat yang tinggi;

17. Kadar celik ilmu adalah 90% (sedangkan semasa rampasan kuasa oleh Qaddafi terhadap Raja Idris kadar celik-ilmu hanyalah 10%);

18. Kurang daripada 5% penduduk yang kelaparan/ tanpa rumah; satu jumlah yang jauh daripada Amerika Syarikat;

19. Apabila berlaku kenaikan harga makanan, Qaddafi menghapuskan semua cukai atas makanan;

Sebenarnya Qaddafi berjaya membawa rakyat dan negara Libya kepada tahap yang hebat tanpa bergantung dan menjadi hamba kepada tamaddun dan cengkaman Barat dan Yahudi zionis la'natullah. Sebenarnya apa yang dibawa oleh Qaddafi adalah ciri-ciri sebuah negara kebajikan yang berteraskan kepada Islam tanpa tunduk na'am kepada kafir harbi dan musuh-musuh Islam. Qaddafi boleh membuatkan Barat ketar lutut kepada kekuatan ekonomi negaranya!

Malahan Qaddafi mula menuntut Barat supaya membayar pembelian minyak dengan emas. Sudah tentu Amerika Syarikat, Barat dan Yahudi Zionis la'natullah tidak bersetuju kerana mereka tidak mempunyai simpanan emas yang mencukup untuk membayarnya. Malah matawang mereka kini hanyalah cetakan atas kertas sahaja.

Maka Amerika, Barat dan Yahudi la'natullah tidak ada pilihan melainkan menyingkir Qaddafi. Dan mereka berjaya memperkudakan segelintir rakyat Libya dan memperlengkapkan mereka dengan senjata dan dengan bantuan pesawat gempur Nato, memerangi Kerajaan mereka sendiri!

Begitulah peranan yang dimainkan oleh kaum kafir harbi la'natullah, sentiasa tidak redho dengan umat Islam, dan sentiasa mencari-cari jalan untuk menghancurkan umat Islam. Dan mereka akan sentiasa mencari jalan memperkudakan segelintir umat Islam untuk melakukan khianat terhadap agama dan bangsanya sendiri.

Amat malang apabila ada umat Islam yang rela diperkudakan, malahan sanggup mati demi untuk kafir harbi! Na'zubillah min zalik....

Malaysia??? Apa yang ada??? fikirkanlah...

Coooppy from::  http://www.facebook.com/profile.php?id=100002998099782

secara jujurnya....wajar ker gaddafi meninggal macam tu??Wajar ker jenazah dibiarkan sehingga berhari-hari untuk tontonan umum??? wajar ker?..........fikir sendiri lah........manusia memg tak nampk bila belum kehilangan........

Wednesday, October 26, 2011

Bila Jualan WareHouse Cam Lautan Manusia

bila Jualan Warehouse jer comfom cam lautan manusia....kaya betul org2 Malaysia nie....hahha

aku rasa ramai kot yg sedia tahu n amik tahu or tunggu2 masa nie hahaha 

26.10.2011-7.11.2011

mak dayang punya lah ramai manusia yg pg kat jualan tu.....tokey tu kata kedai lum buka pun org dah beratur panjng tgu kedai buka hahah dahsyat tak dahsyat lah ibu2 nie...tak kisah lah melayu ker cina ker....india jer..semua bangsa n bahasa ader....dah mcm pasar borong...hahaha

naik pening aku dok lama2 kat dalam tu..kiterog pg tak sampai 30  minit pun masuk kuar balik akibat tak tahan dengan lautan manusia nie....sempat rembt satu barang jer.....

tgk lah ramai tak ramai manusia yg membeli n bla...masuk kene beratur bila bayar lagi lah beratur hahahah


see seee nak masuk tak nampk barang ...nampk org jer ...berebut2 org nak amik barang....waktu nie aku dah pening dah ..rasa nak bla cepat2 jer......nsb lah tuhan tetapkan niat aku nak amik basikal jer...hahahah

nie jerlah yg aku rembat ... main amik jer sebb dah naik pening dok dlm tu..ngan panas lagi.tak kuasa lah mak hahahaha...................ok lah aku rembt basikal nie...RM60.00 jer kalo kat pasaraya mau RM100++...nasib lah tuhan tetap kan pendirian aku nak amik basikal jer.....sebb yg lain aku dah beli dulu..boleh guna lagi so recycle jer lah.....membazir jer nak beli hahahaha....

so pada saper2 yg mencari barang2 baby dengan harga yang berpatutan tapi brand tak derlah segebang yang lain....MYDEAR pun ok lah....happy shoping yar kepada saper yg berminat....

p/s: sila tingkatkan kesabaran yer kalo nak pg shoping kat sini hahahahah



Wednesday, October 19, 2011

New Aset

Ini adalah aset terbaru aku & family.....

Jumaat nie sampai.........VTS 200 Special Edition

sonok..........tapi...


""
"""
"""
"""
"""
""
""
""
""
yang lama yg atas nie........
-JUAL-
syang tetap syg...nie aset pertama aku..motor nie lah yg bawak aku pg keje dulu......dulu aku kerja kat POntiaan jadi Management trainee kat Stor 7E pontian...sonok...nak2 time tu moto tu baru kuar.....JJW 9775 ...gaji pertama aku lepas grad dari poli....gaji pertama aku tak banyk tahun 2007 RM1500 wat deposit motor nie.......sedih pun ader .......bila jual dpt 1800 jer.....tapi nak sedih pun tak guna sebb....barang2 cam nie comfom lah jatuh harga.....so let it be....tak der yg baru tak der yg lama......

Terima kasih Yamaha Ego ko bertahan dengan jayanya......dari first bawa aku pg keje tahun 2007 hinggalah aku ader kete .........pastu ko di guna pakai oleh suamiku 2009 sehingga lah sekarang....hingga lah saat ko tersadai kat kedai moto tu......aku harap owner ko yg baru akan jaga ko dengan baik..cam ner aku usha ko dulu...aku belai ko dulu...........ko tetap dihatiku lah............terima kasih....


mood: sedih........*fine ibu mengandung memg sensitif....

org mengandung memeg Senang Sentap ker?


terasa sgt2 mls nak update blog.......
bila rasa dah bersawang mawang......mulalah nak abaikan jer blog nie.....nak2 bila Cik M dah besar mak dayang malasnyer.......asyik ko baca blog org jer..blog sendiri cam haram.........

Hye im Pregnant Women .....Now 7 month another 2 month to PUSH.............chaiyokk....

berbalik pada tajuk aku......ramai org ckp aku mengandung kali nie cepat sgt2 sentap, gembeng, cengeng, kememey........tgk cerita gangster pun boleh menangis cam ner tu???

yer ker??aku cam tak pasan pun..aku rasa biasa jer..kalo dah sedih aku menangis lah.tak kan lah kalo sedih nak pg clubbing lak kan??dah ramai org ckp baru lah aku pasan........agaknya bby kali nie menyentuh perasaan sgt kot...dulu time zareef steady jer...........

nak lagi seksi ......sila klik kat gamba jugak!!!

ok malas nak cerita panjang.....................ok bye!!

Monday, October 10, 2011

Cari lah Pantat kat Luar....23 hari ko pun nak Bedal ker!!fuck



**maaf kalo tajuk aku agak kurang ajar atau terlampau direct...tapi yang pasti aku mahukan hukum HUDUD di laksanakan di MALAYSIA!!

Bayi 23 hari diliwat bapa kandung!

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

p/s: now budak tu kritikal...............sian.....

Friday, October 7, 2011

LaptoP Apple Untuk diJual

PERHATIAN.....

KEPADA SEMUA BLOGGER 

ADER BARANG BAIK NAK JUAL

SEMPENAN KEMATIAN PENGASAS APPLE MENINGGAL

BARANGAN APPLE NAK LET GO DENGAN HARGA YANG SANGAT BERPATUTAN

"""
"""
"""
"""
"""
"""
"""
""""
"""
"""
ADER ORG NAK BELI TAK??

CONTACT SY OK........HAHAHHAHA



Thursday, October 6, 2011

Pagie2 dah sentap.......campk Bayi 6 bulan Kat Laut!!damn lah .....Dunia2


TAWAU: Panik dan terlalu takut dicekup pihak berkuasa, seorang ibu hilang pertimbangan sehingga sanggup mencampakkan bayi lelakinya berusia enam bulan ke laut semata-mata untuk menyelamatkan diri apabila diserbu pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) kerana disyaki mengemis di pesisiran Pantai Sabindo, di sini, semalam.

Bagaimanapun, bayi itu diselamatkan penguat kuasa JKM yang bertindak spontan terjun ke laut sebaik menyaksikan kejadian menyayat hati itu jam 10 pagi.

Difahamkan, wanita berusia 30-an terbabit mengemis di kawasan itu sambil membawa bayi dan dua lagi anaknya masing-masing berusia enam dan tujuh tahun.

Bagaimanapun, kedua-dua anak pengemis terbabit melarikan diri apabila terjun dan berenang hingga ke tengah laut bagi mengelak ditahan penguat kuasa.


Penolong Pengarah JKM Tawau, Asnah Kassim, berkata operasi dua jam itu berjaya menahan 23 individu termasuk 13 kanak-kanak yang berusia enam sehingga 60 tahun.

p/s: Dunia2.............dah nak kiamat lah rasanya...

Wednesday, October 5, 2011

keraP haMil JejasKan kesihatan..............Maigod.

Ini bukan perut aku.........haha


MEMILIKI zuriat yang ramai selalunya mampu memberikan kebahagiaan dalam kehidupan berkeluarga.

Namun, kehamilan yang kerap dan dalam jarak masa yang singkat turut mengundang risiko kepada ibu mengandung.

Seorang pakar perubatan rehabilitasi dari Fakulti Kedoktoran, Universiti Indonesia, Dr. Siti Annissa Nuhonni berkata, bayi di dalam kandungan memerlukan kalsium yang banyak untuk proses pembesarannya.

Kalsium tersebut disumbangkan oleh ibu dan kuantitinya perlu dikongsi bersama. Ia secara tidak langsung menunjukkan bahawa ibu hamil memerlukan kuantiti kalsium yang tinggi berbanding biasa.

Selain itu, setelah proses melahirkan anak, kuantiti kalsium yang banyak masih diperlukan untuk disalurkan kepada bayi melalui susu ibu.

“Ini secara tidak langsung menyebabkan seorang ibu memerlukan jumlah kalsium yang lebih berbanding keadaan biasa,” jelasnya.

Tambah Annissa, jarak kehamilan dan kelahiran yang dekat akan turut menyebabkan ketidakseimbangan kandungan hormon estrogen di dalam tubuh.

Ketidakseimbangan hormon penting wanita tersebut secara tidak langsung akan mengganggu penyerapan kalsium ke dalam tulang.

“Estrogen penting untuk penyerapan kalsium. Jadi, apabila ia terganggu, struktur tulang juga akan terganggu akibat kekurangan kalsium,” ujar Annissa.

Lebih memburukkan keadaan apabila darah kehabisan kandungan kalsium dan ia mula menyerapnya daripada tulang dan gigi pula.

Ini kerana sebanyak 80 peratus kandungan kalsium dalam badan terdapat pada bahagian itu.

MINUM banyak susu dapat menambah bekalan kalsium ibu hamil.

Setelah banyak kalsium diserap keluar, ia akan mengganggu struktur tulang dan gigi. Ia akan mengurangkan kepadatan struktur itu yang akhirnya mengundang penyakit berkaitan tulang.

Dalam pada itu, Pakar Perunding Pemulihan Perubatan WQ Park, Dr. Tunku Nor Taayah Tunku Zubir menjelaskan bahawa kekurangan kalsium di dalam badan boleh menyebabkan masalah kerapuhan tulang.

Berpantang

“Kalsium adalah elemen terpenting dalam pembentukan tulang. Justeru ia diperlukan dalam kuantiti yang mencukupi untuk mengekalkan kekuatan tulang.

“Apabila kurang kalsium, ia akan menyebabkan masalah osteoporosis yang sering menyerang wanita terutamanya yang sudah menopaus,” katanya kepada Jurnal.

Ibu hamil digalakkan minum banyak susu dan mengambil sumber kalsium lain seperti keju, yogurt dan sayur berdaun hijau sebagai cara untuk mengoptimumkan jumlah kalsium dalam badan.

Sebagai langkah untuk membantu mengekalkan kesihatan tulang dalam kalangan wanita, Pakar Perunding Seksual dan Kesihatan Reproduktif, Dr. Mohd. Ismail Tambi menasihatkan mereka yang berisiko agar menjarakkan tempoh kehamilan.

Sambil merujuk kepada kepentingan amalan berpantang selepas bersalin, Ismail menjelaskan bahawa wanita perlu menjaga kesihatan reproduktif sepanjang tempoh mengandung sehingga melepasi waktu bersalin.

TULANG rapuh disebabkan kalsium di dalamnya telah diserap oleh tubuh.

“Amalan berpantang adalah penting kerana ia merangkumi tempoh seseorang wanita yang baru bersalin untuk pulih dari segi mental dan fizikal.

“Jarak masa yang lama sebelum kembali mengandung dapat digunakan oleh ibu untuk mengembalikan kalsium dalam badan dan menghilangkan trauma kelahiran,” katanya.

Seseorang ibu bukan sahaja memerlukan tempoh pantang sebelum kembali mengandung bahkan masa yang lebih lama sebagai langkah menjaga kesihatannya.

Sambil menyebut saranan Islam supaya wanita menjarakkan kehamilan selama dua tahun, Ismail menasihati pasangan agar merancang kehamilan dengan pelbagai kaedah.

“Terdapat banyak cara untuk mengelakkan kehamilan berlaku. Ini termasuk mengambil hormon dan pil selain menggunakan kondom atau IUCD iaitu alat pencegahan kehamilan dalam rahim,” katanya.

p/s: comfom lah lepas nie jarakkan kehamilan hahaha...............

lamanya Tak berdating..........Anje & Sayang

terasa begitu lama tak berdating berdua....
jalan pegang2 tangan, bahu,pinggang, main cubit2........hahahha sweet jer dulu berdua....

hari senin aritu aku EL coz nak uruskan tangguh sem kat UITM, My hubby pun amik lah half day knon2 nyek coz nak anta aku ge UITM....urusan semua selesai lebih kurang kul 10 rasa.selamat tangguh sem n selamat bayar aper2 yg patut.....heheheh ...

**dalam perjalanan pulang...kepala me kat bahu papa sajer gedik2.....*boleh??laki aku kot hahah nak raba2 pun tak kisah hahaha......

ayg: Papa awk half day kan hari nie.....
papa: Yup.....
ayag: oh lepas nie mesti org busan, nak pg alamdan lah jejaln. nt turunkan ayg kat alamanda, papa pg lah keje ayg lik naik bus nt.......
ayg lagi: papa tak nak cuti ker??ge dating?tgk wayang ker......
papa: sajer nak racun papa kan??

**samapi tol ptjya......me senyp jerlah sebb dah samapi tol ptjaya

papa: terasa nak cuti lah ayag....jom jejalan dating... tgk wayang??? 
ayag: huyehhhhhhhhhhh...hati berbunga2 der hahahah

** kami pergi JJ Cheras Selatan ..tempat fav dating dulu2....hahah

**aper pandang2 ha..........
abg long nie kiter anta kat umh pengasuh.......hahahaha sila abaikan stroller tepi tu sebb nak letak kat bonet tak muat...haha mak pakai MYVI jer bukan Honda Stream hahahaha


nie gamba gedik2 aku kat dlm kereta.....lama tak buat cam nie.......hahahaha.....selalu zareef jer yg dok depan....kali nie mak dok depan hahaha....


sampai2 jer kat JJ terus rembat tiket wayang....laki aku nak tgk cerita English..tapi aku cam refuse coz sy sokong industri filem tanah air hahahah **patriotik lah konon.......

Pukul 1.20 - BINI-BINI KU GANGSTER

certa tu not bad lah....boleh lah layan sebb ader SAM kan.........hahah He so Handsome Nok!!!


habs wayang comfom lah lapar......terus fikir nak mkan aper........aku ajak laki aku ge mkn makann jepun dia tak nak......tak lalu nak mkn nasi katanya.............ge mcd, penuh giler mcd sampai tak der sit.....last KFC jerlah idaman ku selalu..........


merenung nasib.....dlm hati ader rasa seronok sgt, coz dating n kat ati kecik pun rasa tak best sebb rasa lain bila kuar berdua tanpa zareef..........terasa windu giler kat dia!!!kalo pg time keje tak derlah windu sgt..tapi bila kuar berfoya2 tanpa zareef rasanya lain mcm, terasa mcm kekurang sesuatu.walaupun kekadng dia ikut mood jugak ader kalanya ok ader kalanya meragam
.......SUMPAH WINDU GILER DIA TIME NIE.......


Saturday, October 1, 2011

Nama-nama dalam kotak Fikiran aku.....

pejam celik dah masuk 25 minggu ........alhamdulilah setakat nie aku diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan segalanya dalam keadaan baik...


so skrg aku sibuk nak fikir2 nama bg anak kedua aku yg hensem lagi macho bergaya nie.

1- muhammad danial isyraf
2- muhammad iman harriz
3-muhammad kashaf iman
4-muhammad ammar isyraf
5- muhammad naufal nahdan
6-muhammad Hariz Iqbal
7-muhammad Zarith isyraf
8.Muhammad Ammar Harriz 

hahah dalah pening aku nak plih nama.......cer korang vote nama mana yg best........ker ader cadangan lain tok letak nama yg best hahahah

mood: pening dow!!!

BlackMores : Our Best Moments


heheh gediksz lah ko nak join2 our best moments nie??***ader lak org nak like gamba ko hahaha.........

tak perlah dah nama pertandingan.....so join jerlah...hahahah

so aper lagi meh reramai join this contest.mana lah tahu rezeki korang.......

:)