Wednesday, October 26, 2011

Bila Jualan WareHouse Cam Lautan Manusia

bila Jualan Warehouse jer comfom cam lautan manusia....kaya betul org2 Malaysia nie....hahha

aku rasa ramai kot yg sedia tahu n amik tahu or tunggu2 masa nie hahaha 

26.10.2011-7.11.2011

mak dayang punya lah ramai manusia yg pg kat jualan tu.....tokey tu kata kedai lum buka pun org dah beratur panjng tgu kedai buka hahah dahsyat tak dahsyat lah ibu2 nie...tak kisah lah melayu ker cina ker....india jer..semua bangsa n bahasa ader....dah mcm pasar borong...hahaha

naik pening aku dok lama2 kat dalam tu..kiterog pg tak sampai 30  minit pun masuk kuar balik akibat tak tahan dengan lautan manusia nie....sempat rembt satu barang jer.....

tgk lah ramai tak ramai manusia yg membeli n bla...masuk kene beratur bila bayar lagi lah beratur hahahah


see seee nak masuk tak nampk barang ...nampk org jer ...berebut2 org nak amik barang....waktu nie aku dah pening dah ..rasa nak bla cepat2 jer......nsb lah tuhan tetapkan niat aku nak amik basikal jer...hahahah

nie jerlah yg aku rembat ... main amik jer sebb dah naik pening dok dlm tu..ngan panas lagi.tak kuasa lah mak hahahaha...................ok lah aku rembt basikal nie...RM60.00 jer kalo kat pasaraya mau RM100++...nasib lah tuhan tetap kan pendirian aku nak amik basikal jer.....sebb yg lain aku dah beli dulu..boleh guna lagi so recycle jer lah.....membazir jer nak beli hahahaha....

so pada saper2 yg mencari barang2 baby dengan harga yang berpatutan tapi brand tak derlah segebang yang lain....MYDEAR pun ok lah....happy shoping yar kepada saper yg berminat....

p/s: sila tingkatkan kesabaran yer kalo nak pg shoping kat sini hahahahah



0 comments:

Post a Comment