Monday, October 10, 2011

Cari lah Pantat kat Luar....23 hari ko pun nak Bedal ker!!fuck



**maaf kalo tajuk aku agak kurang ajar atau terlampau direct...tapi yang pasti aku mahukan hukum HUDUD di laksanakan di MALAYSIA!!

Bayi 23 hari diliwat bapa kandung!

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

p/s: now budak tu kritikal...............sian.....

4 comments:

pipoq said...

sebagai suami dan mempunyai seorang anak, tak tau la ape yang lelaki tu fikirkan..sangap melampau lampau ke pun sampaikan sanggup buat kerja camtu ?

caera said...

manusia zaman sekarang ni .. semuanya tak ade prasaan ... smpai hati wat mcm tu kat anak sendiri ...

Miz Fieza said...

ntah lah nie semua manusia yg tak der akal waras......

Miz Jac said...

omaigottt.! cant believe this.. cian er baby tu..='(

Post a Comment