Friday, October 28, 2011

Kejap Jer dah 29 MInggu.......

wah wah..mcm pantas jer masa berlalu ..kejp jer mak dah 29 minggu hahah cam tak pecaya jer....another 11 week to go..........chaiyokkkk.....push mummy pushh........hahaha

so start dari sekali aku dah kumpul barang2 yg perlu sikit2..karang kalo beli sekali gus tak ker bengkuk tulang belakang nak fikir carai duit mana hahaha....

so kali nie aku nak cerita pasal SET BERSALIN......set bersalin pilihan aku ialah SET BERSALIN NR...dari anak first hingga lah yg second aku lebih mengemari produk nie berbanding produk2 lain......senang mudah n serasi ngan aku...walau pun harga dia boleh tahan ..sampai terpaksa hutang lah 2 bulan..byr separuh..dah hbs bayar baru dpt barang hahahhaa..........aku dpt harga RM 280 kalo kat luar RM 300....tpai cam biasa lah bila aku deal nak beli mesti aku jumpa yg lagi murah ...siap free gift bagai...hahah tak per lah nasib badan ko lah jemah....


cam nie lah ropa set bersalin den...kocik2 yo...tapi tahan lama hehehe......yang pasti memg mujarab ....berat turun kembali pada asal.......hehehe..so pada saper2 yg akan bersalin..mak suggestkan set bersalin nie......walaupun cam mhl tapi berbaloi2 hehee........

1 comments:

~♥ OjaAmran ♥~ said...

Hi Mummy Zareef, got yours from "Persatuan SP/PSP"..sama2 preggy ye kita.. :D

Post a Comment