Wednesday, October 19, 2011

New Aset

Ini adalah aset terbaru aku & family.....

Jumaat nie sampai.........VTS 200 Special Edition

sonok..........tapi...


""
"""
"""
"""
"""
""
""
""
""
yang lama yg atas nie........
-JUAL-
syang tetap syg...nie aset pertama aku..motor nie lah yg bawak aku pg keje dulu......dulu aku kerja kat POntiaan jadi Management trainee kat Stor 7E pontian...sonok...nak2 time tu moto tu baru kuar.....JJW 9775 ...gaji pertama aku lepas grad dari poli....gaji pertama aku tak banyk tahun 2007 RM1500 wat deposit motor nie.......sedih pun ader .......bila jual dpt 1800 jer.....tapi nak sedih pun tak guna sebb....barang2 cam nie comfom lah jatuh harga.....so let it be....tak der yg baru tak der yg lama......

Terima kasih Yamaha Ego ko bertahan dengan jayanya......dari first bawa aku pg keje tahun 2007 hinggalah aku ader kete .........pastu ko di guna pakai oleh suamiku 2009 sehingga lah sekarang....hingga lah saat ko tersadai kat kedai moto tu......aku harap owner ko yg baru akan jaga ko dengan baik..cam ner aku usha ko dulu...aku belai ko dulu...........ko tetap dihatiku lah............terima kasih....


mood: sedih........*fine ibu mengandung memg sensitif....

0 comments:

Post a Comment