Wednesday, October 19, 2011

org mengandung memeg Senang Sentap ker?


terasa sgt2 mls nak update blog.......
bila rasa dah bersawang mawang......mulalah nak abaikan jer blog nie.....nak2 bila Cik M dah besar mak dayang malasnyer.......asyik ko baca blog org jer..blog sendiri cam haram.........

Hye im Pregnant Women .....Now 7 month another 2 month to PUSH.............chaiyokk....

berbalik pada tajuk aku......ramai org ckp aku mengandung kali nie cepat sgt2 sentap, gembeng, cengeng, kememey........tgk cerita gangster pun boleh menangis cam ner tu???

yer ker??aku cam tak pasan pun..aku rasa biasa jer..kalo dah sedih aku menangis lah.tak kan lah kalo sedih nak pg clubbing lak kan??dah ramai org ckp baru lah aku pasan........agaknya bby kali nie menyentuh perasaan sgt kot...dulu time zareef steady jer...........

nak lagi seksi ......sila klik kat gamba jugak!!!

ok malas nak cerita panjang.....................ok bye!!

0 comments:

Post a Comment