Thursday, November 10, 2011

Lunch MCD n Toys....

disebbkan kebusanan aku mkn nasi setiap hari time lunch....

so kiterog decide tok lunch kat MCD ....huyeh........idaman ku selalu......


MCD.....fast food n fast service..tak ker jauh giler kiterog mkan MCD sampai ker PUCHONG GateWay..sajer jejalan sekali tenangkan fikiran dari tempt yang berserabut plus otak yg tgh serabut.......



cam biasa lah tiada menu lain selain SPicy Chicken McDeluxe menu wajib kat MCD...yg lain tak menarik perhatian selera jiwa dan raga aku tok makan hahaha....

eh....ader toys baru lah..............sonok jer..RM 3.00 jer satu tak rugi tau beli heeheh....



Hamburglar, Birdie, Grimace & Ronald 

aku beli Dua jer Hamburglar & Birdie....sebb yg Ronald tu paler dia panjang sgt cam tak lawa jer hahaha.......yg Grimace lak belum kuar lagi heehhe kamis minggu depan baru kuar....cannot wait...!!! next Kamis pg MCD lagi.....huyehhh......


0 comments:

Post a Comment