Wednesday, November 23, 2011

Mulut oh Mulut.........Bibir Oh BibiR...Cium sikit!!!!

ini mulut dan bibir ok.saper tak kenal memg giler bangang........
bibir yg mungil dan menarik sering menjadi igauan gadis2 dan idaman lelaki yang mendambarkannya......**giler kentang ayat ko nok bajet nak buat artikel tentang bibir ker aper.....tak kuasa lah aku nak tulis ayat2 skema bagai..wat sakit otak nak fikir susun kata ayat.......biar lah aku jaDI KARAM SINGH WALIA walaupun ayat dia karam tapi ader bernas jugak aaper yg dia ckp.....

MULUT memeg setiasa dibawa ke mana sahaja tak pernha tanggal ok........MULUT juga sentiasa berkata tanpa memikirkan kesan baik dan buruk.............sebb tu lah ader pepatah KERANA MULUT BADAN BINASA, TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR TERLAJAK KATA BURUK PADAHNYA........and so on....banyk lah lah pepatah berkaitan dengan mulut..........patut lah masa kat akhirat nt mulut akan dikunci cuma anggota2 lain yang akan bercakap.Sebab aper sebb MULUT NIE BUSUK.......MULUT BOLEH MENIPU, MULUT BOLEH WAT GADO, MULUT BOLEH WAT SALAH FHM.............SO MULUT MULUT..kalo MULUT TEMPAYAN boleh lah ko tutup rapat2 kedap dan ketat seperti TUPPERWARE.....MULUT MANUSIA ..sumpah tak leh tutup.......


mulut jugak ader yg berwarna-warni ......kelas ko kaler mcm pelangi petang mulut yang berwarna-warni nie mengambarkan hati manusia jugak.....dari hati keluar ke mulut..........rambut jer sama kaler tapi hati lain2.....

iskkkkkkk....aper yg aku nak merepek nie sebenarnya!!lain mcm dah ayat aku nie.....senang cerita or aku pendek kan cerita (AKU SEDANG PANAS HATI) sebb mulut2 yg konon2 bergurau tapi boleh membawa padah yg amat buruk kepada yg terkena............JANGAN SAMPAI AKU SETERIKA MUKA KO PASTU GANTUNG KAT KIPAS ..........baru tahu OTAI TAK OTAI ...TAIKO TAK TAIKO.........

sekian terima kasih...pesanan mesra rakyat........tgk diri masing2...cukup baik ?cukup sempurna ker? cukup serba serbi ker?? sendiri mau igt tepuk dada taya iman.....ok wa cau dulu........


1 kiter tunjuk 4 patah balik kat kiter.......So No body No body BUT YOU!!!!


1 comments:

SHAFINIE MOKHTAR said...

tgk tajuk pun dah tau entri marah gilewrr barbies

Post a Comment