Thursday, November 10, 2011

Pengakuan.........

 
 
Tadi masa Odw ge kerja aku terdengar lah radio Hot *eh bukan hari2 dgr ker haha.topic hari nie pasal Pengakuan konon2 sempena tarikh 10.11.11.....besok 11.11.11 mesti ramai yg nikah tarikh nie nak nak jatuh santik hari jumaat ......

so skrg aku nak buat pengakuan tabiat buruk aku yang tak dpat di elakkan walaupun ianya membahaya kan diri aku sendiri.bila aku buat aku rasa puas.

1- Aku suka bawk kereta laju2 dan buka Radio kuat2 bila aku rasa panas hati/geram/marah (walhal aku tahu tu bahaya n i pregnant now.but i still buat.coz rasa sgt2 puas tak terkata). kalo boleh semua kete aku nak potong ....aku nak jadi orang yang paling depan sekali............

2- Aku seorang yang pendendam n makan dalam punya org. Hati aku keras . Hati aku tak suci mana pun nak maafkan segala kesalahan yang orang buat kat aku. Datam hati aku selalu terdetik *one day i will pay u* tak kisah berapa lama, sikit or banyk satu hari nt aku akan balas balik aper yang dah org2 buat kat aku. walaupun aku tahu memaafkan buat hati jadi tenang.....but not me ok....(buruk kan perangai aku).

3-Aku sangat2 lah keras kepala/kepala angin.  Perkara nie depends ikut keadaan bila aku tahu benda tu betul aku akan tegak kan benda tu sekeras2nya sekeras kepala aku.
 
4-Aku tak boleh dok rumah diam2 dalam masa satu hari cth cam hari cuti. Even pg taman bawh pun ok lah janji aku kuar dari rumh.. Aku jadi panas hati bila aku dok rumh sepanjang hari. dengan kata lain aku cepat BUSAN!!

setakat nie 4 jerlah pengakuan buruk aku yang aku dpt fikirkan hahaha...lain kali kalo aku dpt fikir lagi aku tambah ker kat sini.hahaha

5 comments:

monel mureen said...

no 4 sme ngn aku.. kehkehkeh

monel mureen said...

no4 sme ngn aku.. kehkehkeh

Miz Fieza said...

heheh i follow u......ader blog jugak nyek hehee

eLL said...

i likeeeee

Miz Fieza said...

ell: hahah u like nyek.sebb tu memg betul aku kan??pengakuan yg 100% betul hahaha

Post a Comment