Tuesday, November 22, 2011

Susah kan Nak Faham...........

bukan gambar sebenar......... (^_^)

Warga tua atau warga emas.......aka Orang tua

Sangat Susah diFahami.......

Pemikiran, Kehendak, Kemahuan ...........arghhhhhhhhhh!!!tension lah!

kiter Mintak simPle jer....DOk umh goyang kaki .........**susah ker??

4 comments:

eLL said...

hehehe .. best n3 nih... kata member2 aku org tua mcm budak2 skit peel dia,tapi yang aku pasti diorang x leh duduk diam mesti ade jer mende nak buat.. kita sebagai org yg muda @ anak kena beri perhatian yg sebaiknya sbb satu hari kita jugak akan jd org tua...

Miz Fieza said...

payah kan nak faham.....di luah karang dia sakit hati (walaupun kekedg luah jugak) nak wat cam ner nafus hati muda............

eLL said...

cuba untuk paham...bykkan bersabar x rugi pon (kadang2 kita yg tersentap) satu jer nasihat untuk semua ( yg bace n3 nih dan utk aku sendiri) kita akan dapat balik apa yg kita bg @ buat, kalau bukan untuk kita mungkin untuk anak cucu kita.. hehehe kipidap

Miz Fieza said...

yer lor kene percaya kepada hukum karma.............n kene belja org tua memg tak suka dok diam dlm rumh......suruh rest2 kat umh pun tak suka........

Post a Comment