Monday, December 5, 2011

budak2 Skrg Annoying kan....Lepak Nak Mcd...tePI jalan tak Nak.

erm tak fhm aku budak2 zaman skrg nie..lepak nak tempat yg up to date jer......dulu zaman2 aku kedai tepi jalan pun dah kira mewah lah.....skrg dak2 lepak mana KFC, MCD wowo fast food ko.....tak beragak.....yerlah kot yer mak ko ber*wang* tak kan nak habis kan duit mak ayh ko........

tu kalo cerita pasal lepak .belum cerita pasal bahasa....lagi lah pening paler der nak baca ayat2 ko....belum yg terlebih YYYYYY, terlebih WWWWW, terlebih EEEEEEEE......menyamph nokk!! eh tu belum yg amik gamba kat tandas PAVILION.......kelas ko lepak kat pavi....aku pun jejak kali kat situ sekali sekala jer.mak tak mampu nak shoping kat situ.....hahahahah

JOm layan dak2 zaman sekarang .aper nak jadi ntah....

"""
""
""
""
""
""
""

kan annoying kan......nak lepak mcd..tapi air milo ais....tak cool betul.....hahaha
uhhhhhh mummy sedp lah air milo ais nie..........knp mummy buat tak sedap cam nie???hahaha
erkkkkk feel sungguh air nie......sampai mata sy tak boleh buka hahahaa

ntah aper2 kan dak2 skrg nie........hahahahahah (^_^)



2 comments:

Miz Jac said...

sengal fieza.. beria la aku bace.. ingatkan ade budak2 yg anoyed ko.. hahaha.. funnyyy.

Shinnaz Ahmad Rasid said...

weh..mmg betol kottt..nape kita buat air milo kat rumah tak sesedap KFC dan Mc D??? Tell me why!! Haha

Post a Comment