Friday, December 30, 2011

Ending Tentang Dhia

secara jujurnya .aku tak derlah layan sgt cerita nie.coz aku rasa cerita nie mcm lambat jer..hahaha.......tapi tak dinafikan cerita nie best kalo ikut dari awal.....aku tgk dia punya episod final jer .....hahahah *keji kan..sebenarnya takut nak tgk cerita nie coz aku nie kuat sentap....sikit2 menangis......pantang tgk cerita2 sedih....walaupun aku tak tgk full dari awal cerita nie......tapi kat office sibuk taya kwn2 office cam ner cerita tentang dhia smlm ......hahah nampk sgt hipokrit tak nak tgk cerita nie......hahahah

ader lagi ker perempuan setabah, sebaik or redha habis, sabar hbs mcm dhia nie??? maybe lah ader tapi nak cari tu susah aku rasa lah aku rasa kat dunia sekarng nie............dhia terlampau sabar dalam cerita nie.....kalo aku maybe aku tak sesabar or setabah mcm nie kalo diperlakukan kejam oleh mak mertua sendri...bertahun2 tahan....kalo aku memg tak lah....hahahah

ending cerita nie pada aku best lah..(berbanding ending cinta elysha) hahaha...walaupun aku tak menjiwai sgt dari awal **aku menanges ok tgk ending tentang dhia...hahah laki aku dok gelak jer......fine aku memg hati tisu ...babak yang paling sedih .masa dhia kata " abang, abang nak dhia buat apa, dhia ikut ckp abang" ........... " abang dhia terlalu sayangkan abang, sumpah demi Allah, tiada yang lain selain dari abang dan dhia tak nak berpisah dari abang....hanya mati jer dapat pisahkan kita...................nek dhia setuju nak bermadu...kalo tak der aper dhia nak solat "....time nie tak pyh ckp lah...memg automatic air mak yong aku gugur!!!

jodoh zikir dan dhia terlalu kuat hinggakan sehidup semati.............tapi yg aku sakit ati tu..tak tahu aper jadi kat mak zikir & zetty??aku harap dia mati kene panah petir ker aper ker........mati kejung ker...nie cam tu jer..... \(^_^)/ \(*_*)/

0 comments:

Post a Comment