Friday, December 30, 2011

Papa Ku Pulang Dari Kota....Papa Ku beLIkan Kereta..

wah hebat ko..kecik2 dah ader kete........muka tak tahan giler berlagak hokey....hahah

teringt aku zaman kecik2.....tak der makna lah dpt kete2 mcm nie.....paling koman pun main tarik2 guna pelepah daun nipah..tak pun curi2 main kete sorong ayah aku hahahha......dak2 zaman sekarang hutong tak igt hahaha....

"papa ku pulang dari kota
Papa ku belikan kereta
kereta kecil warna merah.....
boleh ku bawa ke sekolah.....
pon...pon...pon..pon......
kereta kecil ku berbunyi..
mari lah adik mari naik...boleh ku bawk jumpa nenek"

hahahah.....korang igt tak lagu nie...hehehe...sempena besday machi boy aku bulan 9 aritu.memg niat nak belikan dia kereta..coz dia pantang bila kat pasar raya nampk budak2 main kete .....sibuk sgt nak naik....heheh besdy bulan 9..bulan 12 aritu baru dpt beli kete dia......amik ko..sekali aku paw laki aku RM 300 melayan tok kereta dak kecik nie jer hahah .....

nie masa kat kedai toys....kat LS toys puchong.......aku cam biasa lah kaler MERAH yg aku nampk dulu......sila lihat kete jer..dak gemuk belakng tu abaikan........hahah
amacam kete baru sy........nak tumpang tak??hahahah belagak hokey..balik2 terus masuk dlm kete...mainan lain campak tepi hahaha

tak tahan ...kete ini siap ader music K-POP ok.......hahaha siap boleh pasang mp3 kat kete nie hahaha.......

pon.....pon....pon...pon....i have new Car!!!
seronok jer tgk machi boy seronok!!!.......he so happy with new toys.....hahaha........papa dia geleng kepala coz melayang RM 300 for this car hahaha................

2 comments:

model pakaian murah said...

artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal

Hans said...

mak aihhh
seronok la dapat kereta besar
:-)


P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

Post a Comment