Saturday, March 24, 2012

harris in the house

kejap jer rasanyer kiter nak masuk 3 bulan..jap lagi mummy nak tinggal kan kiter....ader saper2 yg sudi jaga kiter tak time 8am-5.00 pm...kiter baik jer...kita menangis bila nak susu jer..........coz susu mak kiter sgt sedp...jgn wisau..mak kiter akan bekal kan susu terbaek tok kiter......huhuhu............kiter tak derlah berat sgt..tapi badan kiter semanagt...**sila tgk gamba..nie gamba kiter baru jer amik tadi sebelum mandi ( 24 mac 2012).masa cek up sebulan berat kiter 4.2kg....kiter lahir comel jer 2.4..tpi mak kiter bg minum banyk2 tu yg jadi 4.2.....lepas 2 bulan berat kiter jadi 5.5 pulk......lepas 3 bulan..tak tahu coz tak cek up lagi......huhuhu ok lah sekian terima kasih.saper2 nak tolong jaga kiter call mummy kiter wokey...............................KITER BAIK SGT!! 



4 comments:

~♥ OjaAmran ♥~ said...

kejap je rasanya kan fieza dah abis 3 bulan..pejam celik x puas! dah kena tinggal si kecik..hati mcm tak rela nak masuk ofis..hehehe

Miz Fieza said...

huhu tulah pasal mcm kejap jer 3 bulan huhuhu...rasa nak berhenti keje jer..tapi memandangkan sekarang ekonomi tak cukup kalo sorang berkja hehehe

Miz Jac said...

alahai comey.. masa berlalu dgn pantas.. sekejap dah besar si harris..

Nazz@Purple said...

comel..

Post a Comment