Friday, March 30, 2012

INI BUKAN LUCAH : SUSU IBU



INI BUKAN GAMBAR SY HOKEY........SUMBER DARI GOOGLE ..SEKSI KAN...........NICE HAHAHAH

Secara azalinyer Allah menjadikan setiap hambanya tidak kira lelaki atau perempuan dengan pelbagai kelebihan dan kebaikan.. Salah satu kelebihan bagi wanita aderlah SUSU IBU......knp Allah mengurniakan SUSU IBU kepada perempuan.....kerana Allah Maha Mengetahui setiap kejadian yg diberikan...sesungguhnya kebaikan SUSU IBU tiada siapa yang dpat menyangkalnyer................Alhamdulilah aku dikurniakan hikmat memiliki SUSU IBU.....walaupun tidak semeriah atau sebanyak ibu2 lain.tapi aku bersyukur kerana dpat memberikan yg terbaik untuk anakku.........Harris dah hampir 3 bulan aku menyusu Insyallah jika diberi peluang dan kesempatan aku akan memberikan dia selama 2 tahun.....amin Ya Allah moga2 aku diberi peluang itu...........

ini adalah antara kebaikan susu ibu........maleh nak explain panjang2........hahahha.baca lah wokey.kalo rasa tak cukup taya pak cik google.com berpage2 korang kene view heeh......


alhamdulilah ...aku sempat kumpul banyk nie jer susu aku hehee........semuanyer bertarikh muai 1 Mac 2012 hinggalh sekrg.....sebulan sebelum naik kerja baru sibuk kumpul stok hehehe...harap2 aku dpat meneruskan penyusuan tok harris n zareef ( kot yer dia nak hahah dah kesedapan susu FM).........

nota : Ya Allah berikan lah aku peluang dan kesempatan aku menyusukan anak ku Ya Allah....perbanyakkan lah susu aku Ya Allah.........

6 comments:

monel mureen said...

banyaknye......

pipoq said...

huuu..anak aku tu sampai nak dekat 3 tahun menyusu dengan mama dia..hehehe..
tapi alhamdulillah berkat pemberian Allah melalui susu ibu tu, tak pernah kena sakit kuning ke ape ke yang teruk2..kalau demam pun sebab kena cucuk je tapi juz sehari je demamnya..

Ika said...

Amin. :)

-Sara- said...

awk, bestnya dpt kompol stok ebm byk tu..jeles tau!

im a full bf mummy too! ;)

CatlinaFly said...

cekci gmbr kat atas tu hahahaha

Miz Fieza said...

heheh cekci itu indah hahha....boleh hahah

Post a Comment