Thursday, April 5, 2012

ok fine...Laki aku buat lawak Petang....

aku sajer lah konon2 nak merajuk dengan dia hari nie..coz aku tunjuk dia something ....dia kata tak payh percaya dengan gambar bukan betul pun......ok fine.....dalam hati membara jer dia tak bg aku beli benda alah tu hahahha...... konon2 nak merajuk lah balik nt.....hahahha..dah tu aku copy paste lah ayat "cintailah isteri........ email kat laki aku.....lebih kurang mcm nie lah ayat dia

RAHSIA ISTERI YANG SETIAP SUAMI PERLU TAHU

 " Cintai isterimu ...apabila dia merasa kopi atau tea anda. Dia hanya utk memastikan rasanya sedap untukmu " 

" Cintai isterimu...apabila dia 'memaksa' anda utk bersolat. Dia hanya ingin masuk syurga bersamamu "

 " Cintai isterimu...apabila dia menyuruh anda bermain dengan anak-anak. Kerana dia tidak melahirkan anak itu dengan sendirinya tanpa dirimu "

 " Cintai isterimu...apabila dia masak tidak sesedap ibumu. Kerana dia masih mencuba menjadi yang terbaik untukmu "

 " Cintai isterimu...apabila dia merasa cemburu. Kerana dia memilihmu daripada berjuta lelaki di luar sana " 


hahah sweet kan aku bagi ayat tu kat dia......hahaha **sweet lah sgt...tetiba aku tgk ader inbox masuk.....to tek tok tek....aku buka lah nak baca.......

Hahaha.. Dh baca pagi tadi..  Ni siap edit balik..

" Cintai isterimu ...apabila dia merasa kopi atau tea anda. Dia hanya
utk memastikan rasanya sedap untukmu "- isteri saya buat milo tabur
jer..

" Cintai isterimu...apabila dia 'memaksa' anda utk bersolat. Dia hanya
ingin masuk syurga bersamamu " - dia ajak zareef skali bkn papa dia jer

" Cintai isterimu...apabila dia menyuruh anda bermain dengan anak-anak.
Kerana dia tidak melahirkan anak itu dengan sendirinya tanpa dirimu " -
dia x suruh pon papa dia mmg suka bgurau senda- ambil kete pegang
remote..

" Cintai isterimu...apabila dia masak tidak sesedap ibumu. Kerana dia
masih mencuba menjadi yang terbaik untukmu "- masak mmg terbaek...

" Cintai isterimu...apabila dia merasa cemburu. Kerana dia memilihmu
daripada berjuta lelaki di luar sana " - cmburu ker? Hahaha papa dia xde
rambut.. Kui kui

ayat yg merah tu laki aku dah edit ............ ayat yg last tu buat aku tergelak besar hahaha.....terbaek.........hahaha......

papa oh papa i love lah!!

3 comments:

miss syaniera said...

atoto .. omeyy nye .. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat :)))

nana zul said...

Aku nk copy paste ayt ko yg kt ats tu..

Miz Fieza said...

miss syaniera: heheh tq....
nana: copy lah aku pun copy hahah

Post a Comment