Monday, June 25, 2012

Ahad 1 - Ber'Fareeda dengan Cik Bedah

aper hebat sgt fareeda nie??smapi rege tudung mahal2 org sanggup beli......berbungkus2 berhelai2 .....isk2........hati aku jadi meronta2 knp org berebut nak 'BOOKED'tudung nie........ nie semua gara-gara pengaruh rakan sebaya n rakan se"facebook lah nie..........ntah aper musim ntah.ramai betul kawan2 yang terjebak membeli belah tudung fareeda........

so aku dengan rela hati membayarlah dengan harga yg pada aku mhl ok.........tudung nie??aku sajer nak TEST DRIVE aper power sgt ker tudung nie sampai org sanggup beli........pertama kali aku menjejakkan kaki kat butik dia pun.......perg ramai giler org yg tunggu tudung ..tak sempat nak sangkut kat penyangkut lah...once siap jahit dari kilang dia kat atas butik tu..baru samapi pintu jer......semua DEALER2 tudung fareeda nie dah berebut2 nak tudung.........(nampk sgt permintaan sgt tinggi tudung nie)........

aku buat chill jer sebb aku dah order online tgl amik jer tudung tu......nak merasa HEBAT SGT KER?POWER SGT KER? ........so aku pun mengetest lah tdung tu...niat di hati nak simpan wat raya....tapi disebbkan nafsu naik nak pakai cepat......so aku pun mengedik lah dengan tudung tu........

JOM BER'FAREEDA DENGAN CIK BEDAH

ok fine harris mls nak layan mama dia??

blur seketika aper gaya nak buat nie.......

bajet good good jer.....

masam jer muka harris........

cute lah kononnyer................

so pada pandangan aku.....ok lah pakai tudung fareeda nie.....
selesa pakainyer.....n rasa terletak..
tapi tapi tulah REGE DIA..........lepas pampers anak2 hahaha.....
bak kata laki aku sekali sekala ok lah....kalo SEPANJANG MASA......memg PARAH LAH hahahah

3 comments:

isyqacombat said...

huhuhu..... tahniah..akhirnyer berfareedah~ siyesly aku nak ckp dekat ko..sekali pakai nnti for sure ko ketagih magih..hahahha...

p/s : awatnye hang punye template same dgn aku ney?..

Miz Fieza said...

hahaha yerlah....baru hari nie aku buka blog ko hahaha.....so maksud di atas minat kiter hampir sama hahah..........ketagih tu tak derlah kot haah tak mampu aku nak beli banyk2 hahah

isyqacombat said...

tu ler pasal....heheheh~~~ aku pon dah alme xhapdate belog sebenar2nyer.. hehehhe~~..jadik stalker je pade belog2 org...

Post a Comment