Monday, July 16, 2012

Faxs Bilik Ku Rosak..

ok hari nie aku nak buat maraton blogging.....baru lah lega sikit nak tulis2 blog.....sem nie dah hbs sengsara dengan exam bagai2 semua....tgl tgu relust n sem depan jer tok register......

nie lah pemandangan bilik aku yang tak berapa nak semenggah...dengan bersepah baratnyer...(yar yar im a lazy PA) hahahhaa.............

nampak tak mamat kt bawh nie....nie dia tgk betulkan mesin faxs aku........(dalam hati aku biar lah mesin faxs nie rosak terus n tak boleh nak diperbaiki).eh kan kerajaan duit banyk.......??nyek 

nie lah mesin faxs yang paling LAMA & TERUZUR kat bahagian nie.............







see mamat technician nie konon2 nak betulkan lah.......

dia hentak sana hentak sini buka sana buka sini..........
last last.................sekali ........*adik mesin nie dah tak boleh nak GO lah adik.........dalam hati ku alhamdullilah harap2 rosak terus...............hahaha ** abang bawk balik office dulu...kalo boleh betulkan abg try......................* aku .............. hahahahhahah .......(heaven) tak derlah bunyi mesin faxs lagi hahahaha

 tara......hilang sudah mesin faxs ............hahahah *jom joget lambak...harap2 boleh dpt yg baru hahaha



2 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

cepatlah mesin fax ni tukar baru...
penat nak ulang2 alik ke ICT...hahahaa

Miz Fieza said...

haaaa...sabr yer cik jue......minggu nie kot siap

Post a Comment