Tuesday, July 17, 2012

Ko Pernah Dapat Bunga??


ko pernh dapat bunga???
aku??
aku??
aku?
-------------------------
AKU TAK PERNAH DAPAT!! hahaha 

siyus aku tak tipu.serasa-rasa aku sepanjng aku bercouple dulu2 & skrg dah tawin aku tak pernha dpt bunga.......hahah sebb yg aku dpt semua jenis ROMANTIK di dalam bukan ROMANTIK di luar hahaha.......tgk2 org dpt bunga cam sweet n siut jer hahaha  **bunyi cam jeles kan ......orang perempuan biasalah mula2 lah rasa sweet bila laki bg bunga kan......so aku mengedik lah msg laki aku hahah........

aku konon2 msg laki aku..... *iskkkk dah lah tinggal aku ..asyik pg KURSUS jer...

Me: Awak tak pernah bg sy bunga kan??

Papa: Ok. Esok sy bagi pasu bunga sekali.....*sweet kan??laki aku berpandangan jauh...suh berjimat cermat lepas dpt bunga suh tanam bunga agaknya hahaha......

Me: hahahah tgk org2 semua dpat bunga time besday ker anniversary ker......

Papa: Bunga tu simbolik jer..hati tu yang penting.cinta dan kasih sayang sy terhadap awak xkan berubah .makin bertambah yang hanya memisahkan hembusan nafas sy.............. ** ok papa tak dpt bunga pun tak perlah janji awk syg sy hahaha..........nie yg cukup dari bunga dah ........ love love love

Me: hahahahah ........ *speechless


p/s: yar yar aku suka dia.............the way he act the way he move....i like ur move it move it hahaha.........**eh cepat balik boleh tak??tak pyh pg kursus2........hahahah

3 comments:

~♥ OjaAmran ♥~ said...

memang best bila dapat bunga..cantik dan segar bugar! bila dah layu jadi bunga kering..then tong sampah la jawabnya!! yang penting dalam hati ada taman dan bunga yang segar bugar sure xkan layu sampai bila2 (^_^)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

hahahha fiza kita serupa..kalau mintak ada je alasan dan paling ayat yang paling power...
"walaupun ayah tak kasi bunga kat ibu..tapi kasih sayang ayah pada ibu lebih dari segalanya..."
terus tak jadi mintak dah...

BoB said...

yup..same..like my husband gk...so, jgn rase u sorang jerk xpnah dpt bunga...rmai lgik para isteri yg cm u...but, yg pnting...he always love us....bukan luaran tp dalaman 2!! ...hihihi =)

Post a Comment