Monday, July 16, 2012

Restoren Hassan: Ayam Kampung...KOK..KOK

restoran hassan vs Tuan Faridah (Menu seakan2 sama ......diorg punya strengthen adalah ayam kampung.......)

haruslah sama kan........hassan n faridah nie (suami isteri) nie yg bos yg kata ok.....kalo slah harap dimaafkan.....coz my bos peminat ayam2 kampung nie.......ayam bandar (resdung katanya....so he dun like ayam bandar) hehehe........ 

amik dari jauh baru lah nampk restoran hassan nie........

orang dalam nie sgt2 ramai ok...............(pada aku makanan dia biasa2 jer.......tak hot sgt lah......tapi yg hot ayam goreng dia lah)..............aku lagi suka AYAM PENYET hahahhaa...........
orang yang datang kedai nie tak putus2.....ader jer yg tunggu tok seat kosong.....isk2.....
time aku dtg tu variasi makanan dia tak derlah banyk mana pun ...mybe dah banyk hbis kot coz dah nak petang kiterog cmp dlm kul 3 kot mcm tulah..........

alhamdulilah kenyang.............
nie lah lauk yg aku pilih......TOTAL UP : RM 9.50 (WITHOUT AIR)

ayam kampung+ sayur tauge+ sotong satu + ulan2.......


p/s: Antara Restoren hassan n Tuan Faridah......aku pilih lagi kedai Tuan Faridah yg kat puchong tu .........





1 comments:

Unknown said...

yup, kat puchong dengan cheras tu sedap....bangi pun takleh lawan hehe

Post a Comment