Tuesday, July 31, 2012

zareef dah jumpa tulang rusuk kiri dia........

alhamdulillah tak lama lagi den dpat menantu hahaha.............hati terus bebunga2 hahah
hahah zareef dah jumpa tulang rusuk kiri dia hahaha.......

tak boleh bla ok mummy dia, zareef 2 thun pun belum dah sibuk nak cari kan menantu....heheh 

pagi nei tetiba akak office aku share satu pic gurl2...heheh akak tu kata muka gurl nie mcm ader iras2 zareef hehe.........aku tgk aderlah jugak samanyer....tang mata n sunggut atas bibir tu hahaha............cuba korang tgk ader yg sama ker tak ??

isk terus tak sabar rasanya nak dpt gegurl hahah..... 

zareef GF............ hahahaha.....sama ker??


p/s: i want baby gurl ...........heheh 
 --------------------

harris lah.....sekarang nak tukar bulan..sgt2 kuat meragam huhu dah bulan puasa nie...so kene sabar lebih dengan harris...kekdg zareef terbiar jer hhuhu *sentap.......

nasiblah bulan puasa papa dia balik awal......so zareef aderlah teman nak gado huhu.......

adik oooooo adik kodek......jgn lah kuat menangis....nt mummy pun nangis sekali huhuhu...........

2 comments:

Nazz@Purple said...

ha'a la nak iras2 ..dua2 comey..

Miz Fieza said...

hahaah ader nyek........ok dh jumpa menantu....

Post a Comment