Tuesday, August 28, 2012

Raya..Raya...Sudah Raya



selamat hari raya maaf zahir dan batin........
wah raya sudah..mesti memacam ader dlm perut tu.dari ke ketupat.lemang..rendang...kuih muih..........pergh sendat dan padat perut hahaha....... *hilang diet terus hehe

**this year turn raya Johor wakwakak.....(hati girang)

pagi raya harulah bermaaf-maafan sesama sanak sedara.....
anak2 aku bila balik kampung payh nak kawal hahaha.yg zareef sibuk main tangga,.yg adik pusing satu rumah....hai ya kurus 3 minit dibuatnyer hahaha......
sila abaikan perut aku wokey............nie lah abg aku yg sengal..semua gamba dia tak der yg betul.semua muka cam nie.tension aku hahahaha......tapi dia tetap cool...........

isk2 tak terkawal perut aku hahah *sampai ader org taya mengandung ker?hahaha dari kiri anak sedra aku insyaalh akan kawin bulan 12 nie....yg kanan aku tu kak emy..akak ipar aku yg cool nie blog nie...... giler sedap dia buat kek zuraimykitchen
ok fine....aku ader dua dagu........abaikan itu tanda bahagia hahahaha..............

heheheh.......... love this moment.....

yehaa......tahun nie berempat.....tahun depan berlima??*nyek??yer??*&^$% hahaha

nampk gamba nie terasa anak aku sudah bujang hahaha.........!!

2 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

tak kisahle perut ke depan ke dagu dah jadi dua...
yang penting maintain cun selalu

pijot said...

agak2nye 1jam yg ptama je elok sedondon,msuk jam seterusnye,sume btukar..anak aku ptg je dh belenggeng!!ihihi

Post a Comment