Monday, October 22, 2012

Aku terima Nikahnya ........*tak Best kan?


Aku Terima Nikahnya

Nora danish
Ady Putra

dia punya promotion punya lah gempak tapi aku rasa cerita nie mcm cerita CEREKARAMA yang kat TV tu hari Sabtu jam 10 mlm tu...........nsb lah tiket RM 8.00 jer tak derlah terasa sgt........... (tengok hari jumaat uollssssss rehat kan panjang)

confius aku nak cari kesedihan cerita tu kat mana?puas dah nak menangis tapi tak jumpa babak yang boleh buat aku menangis.................(eh aku kan cengeng) tapi cerita nie?buat aku tergelak jer........

tapi aku pasti satu

Nora nampk sgt sweet, cantik, comel, gebu n awesome!!

lagi satu kepastian tanpa ragu2

Eh ?EH?EH ! Nora cium betul2 siut...............*huntong lah ko ady putra dapt ciuman dari Hot JAN!!!


seee jgn salahkan camera kalo nampk aku gemuk.....slh kan badan sendiri tak reti jaga hahahah *choiiiiiiiii.....

budak2 nie first time amik gambar kat pintu alamanda hahahahahah
kak lai u kelihatan sgt sgt sgt hot n daring........ i like the where u are...


0 comments:

Post a Comment