Monday, October 29, 2012

Dah cukup bujang dah......


perghh baru 2 tahun
tapi aku rasa anak aku mcm dah bujang hbis lah......
naik tergelak2 bila tgk aksi dia......

-pantang nampk dahi licin-

sampai terpusing dipandang nyer......anak-anak... 


first day dia lahir kat dunia......bersyukur tak terhingga lah .........

nie second day baru lah nampk muka dia yg bolat tu hahaha *nie jugak lah kesygn atok salikah nye....bila balik kpg..semua benda yg dibeli hanya tok dia...*stress n jeles aku tgk hahah





dulu lahir kecik mcm nie...yerlah 2.8 kg jer lah....muka totaly COPY N PASTE aku......hahaha dari mata, mulut, hidung tang rambut jer ayah dia hahaha 

tup tup........aku dah rasa dia semakin membujangkan diri dengan aksi2 dia.....naik confius aku tgk perangai dia..ntah ikut saper ntah haha



tahu tak mamat nie usha aper?
 -USHA AWEK TU...-

tak beragak tau mamat nie....tahu lah awek sebelh tu cun jugak lah.......kot yer nak usha pun jgn lah sampai baring atas meja cam nie............hahahah sengal jer rasanya........ikut perangai saper ntah......

tu belum lagi nampk MINAH SALEH ......sampai terpusing2 kepala nak tgk lah.......*choiiii


aper yg difikirkan agaknya hahaha...


zareef, zareef............ nasib lah kecik lah.....tak perlah anak usha lah time kecik2....dah besar kalo ko buat cam nie......memg *pang makan dia hahahaha

3 comments:

-Sara- said...

bdk2 mmg cpt mmbesar..xpuas belai die mase die kecik2 kan..dh besar lasaknya tuhan jela yg tahu..hehe

...sWeeT uMi... said...

heheh comel je cara dia ngusha tu...cam ni la anak kan...mcm ragam yg bikin kiter fenin happy (^__^)

Sha Saperi said...

mesti ikut perangai mama dia niiii..hihihihi

Post a Comment