Tuesday, October 16, 2012

Kenapa tetiba taska?


kenapa budak2 tetiba anta kat taska?

mengejut aku anta dirog kat taska?

why?
why?
why?

anak2 aku pun terkejut kenapa taska?

dia buat kami mcm nie?

salah kami ker?

jawapan itu semua ader pada dia.......... i have no answer for all this question.

selamat 2 thun .pada aku 2 tahun bukan tempoh yg sekejap...2 thun dia jaga anak2 aku dari zareef umur 2 bulan (time tu tak mula cuti 90 hari) n harris 9 bulan....... 

terkilan?terharu?sedih?sentap ? semua ader?

Yes dia Baik....Sgt Baik dengan kami Sekeluarga......hinggakan gambar Zareef ader kat dinding rumah dia?lovely kan? aku pun dah percaya dia 100% eh bukan 200%.......

1 Oktober 2012 - tarikh pedih buat aku.....coz i trust her

PINDAH UMH TAK CKP.....AKU GIGIH NAK MENGHANTAR TETIBA RUMAH DAH KOSONG..BAYANGKAN???

tak ker terduduk aku......rasa nak pecah jantung aku...knp dia buat kiterog macm nie...at least bgthu tu jer.tak mampu bgthu call msg pun ok..kiterog bukan nak halang dia nak pindah rumah pun....

mulut mana yang tidak mencerca/mencaci *begitu khilaf nyer aku sehingga boleh mengeluarkan kata-kata kesat.........
hati mana tak meronta 


aper2 pun hinggakn sekarang aku tak tahu aper reason dia pindah rumh tanpa bgthu........malas nak buat andaian sendiri hingga boleh menyebabkan fitnah.........*cukuplah dosa aku ....tidak mahu ku tambah dosa yg sedia ada sekarang......

aper2 pun aku doakan dia bahagia bersama keluarga dia

TERIMA KASIH, TERIMA KASIH, TERIMA KASIH SEBB BUAT KAMI SEKELUARGA MCM NIE N TERIMA KASIH JUGAK SEBB JAGAKAN ZAREEF N HARRIS SELAMA 2 TAHUN (ZAREEF) DAN 9BULAN (HARRIS)..........

SAYA SGT MENGHARGAI NYER.......

nota: dulu setiap kali anta ank hati tak risau........skrg setiap hari anta anak-anak  hati setiap saat risau.........(^_^) 

nota - hati -ku : dont put 100% trust to anyone




11 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

what is actually happen dear? Harris so comel!

Mummy Chubby said...

Sabar k...cuba pk positif antar anak ke taska.Mummy antar anak dr dia umur 2 bulan smpi la skang. sepanjang 5 tahun, 3 taska mummy antar tupun sbb tukar kerja.tap progress yg mummy tgk, anak mummy pndai ckp umo 2thn.mungkin pergaulan seharian ngan kawn2.alhamdulillah xde pelat & sgt pndai bergaul.fieza kena sentiasa positif k.

Miz Fieza said...

shinnaz: aku pun tak tahu huhuhu tpn tak angkat msg tak bals.......APTB...hilang ghaib begitu sajer

mummy chubby:tulah tgh mencuba mempositifkan diri.barangkali zareef lambt bercakp coz jrang bergaul...hopefully lepad dok taska pandai lah dia bercakap ........chaiyok!!!

Mummy Chubby said...

yeay!! chaiyok2! insyaAllah lama2 dieorg ok la tu.he he he

BoB said...

bob dh anta ank 4thn kt taska, tp perasaan b'waspada, risau tetap ade...biase la hati ibu...tips bob nk ksik, lau ase xsedap ati ke pe, trus col taska tnye ank2... ;)

Miz Fieza said...

bob: huhuhu tapi tak kan setiap saat nak call dirog mesti diorg rasa rimas pulak huhuhu.......4 thun pun berwaspada.....sy baru 2 minggu huhu comfom carca merba hati huhuhu

eLL said...

kami pula terbalik masa hantar anak ke rumah pengasuh hati tak tenang jer tapi bila hantar ke nursery hati rasa lebih tenang. hubungan dgn pihak taska masih baik walaupun dah pindah kedah. mesti mie pernah ceritakan yg pengasuh azim dulu pernah tinggalkan azim kat org lain sbb dia nak pergi kedai. apa2 pun semoga zareef dan harris dapat yg terbaik di taska. fiza pun boleh keja dgn senang hati

BoB said...

hahaha!! jgn le call tiap saat... ;)

Miz Fieza said...

bob: hahah baik...seminggu sekali ok tak haha

ell: hey rakan sejenyah...kamu sihat....ader2 BOBO ader cerita dulu dengan kiteorg (maaf yer akak kalo kiterog pgl dia BOBO = botak dan bolat hehehehe.............

eLL said...

tak per..kalau kawan2 akak panggil dia abg bo..ooooo..macam otai tuhh..

BoB said...

Ala, tgh2ari 2 col le cikgunye tnye die arini cmne, mkn bnyk x, cm2 ler...sure cikgu die xkish kut. ^_^

Post a Comment