Wednesday, October 17, 2012

Saya Rasa itu Cute

(◠‿◠) Saya pernah SETIA..
Tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah PERCAYA..
Tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah MENCINTAI..
Tapi DISAKITI..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah MEMILIKI..
Tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah JUJUR..
Tapi DITIPU..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah BERHARAP..
Tapi harapan itu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)

Lalu aku pesan pada diri —> Lebih baik menunggu orang yang tepat daripada menghabiskan waktu dengan orang yang salah ツ
 
----------------------------
mood: copy paste
----------------------
 
semua kat atas tu aku rasa semua org pernh laluinya........itu fakta dalam kehidupan ibarat roda untuk setiap manusia......
 
aper2 semua kene lalui dengan tenang dan redha.....so chill!!
 

1 comments:

Sha Saperi said...

BETUL BETUL BETUL...( baca nada upin ipin ek )

Post a Comment