Thursday, October 18, 2012

Sepah itu perlu


sepah itu perlu?
kenpa?itu biasa bagi aku.....nak nak bila ader anak2 yg dlm proses membesar.......

rumah kemas tolak tepi......rumah bersepah sentiasa.

kekdang stress jugak pg umh org2 bersih jer kemas jer....tiba rumh aku haru biru haah

malas nak kemas *yes it me * 
aku bkan lah suka mengemas2 rumah nie.....dari kecik aku dah terbiasa bila bersepah lagi senang aku nak cari barang.......kalo tersusun aku lagi susah nak igt barang tu kat mana?pelik kan?



now u seee..........zareef nie ikut perangai saper?
ibu yang mengandungkan dia perlu disalahkan.........hahahah 
dia sebiji ikut perangai aku......
bila nampk bersepah dia lagi puas.....
selagi benda2 tersusun semua dia nak sepahkan......

salah aku ker?
(comfom lah mak dia pun mls kemas hahah)
 

kalo org dtg rumh aku tetiba.....aku rasa org tu sampai pintu dia patah balik hahahah
 

nie mamat lagi sorang nie.........sedang meningkat naik jugak nie...kekedg sama naik dengan abg dia..yerlah dah ader org yg tukang ajar........

ok-bye.tak.tahu.nak.tulis.aper.lagi.n.terus.merepek.tak.tentu.pasal.!

1 comments:

Sha Saperi said...

bukan anak ko sorang je cam ni...anak aku pun sama gak..aku kemas kat luar, dia berpesta kat dalam bilik plak....dlm bilik air pun dia bleh berpesta...

Post a Comment