Monday, October 15, 2012

Taska *zareef & Harris


genap 2 minggu dah budak2 tu duduk kat taska......


hopefully ok lah semuanyer coz 2 minggu dirog dah bertahan...

tapi yg tak tahan tu setiap kali anta harris ke taska comfom harris menangis bila nak tukar tangan......

dia tak suka ker taska tu?
ker dia yg kuat menangis ?

*Hati kecil aku comfom lah menangis jugak...tapi buat cool sajer lepas anta dirog langsung tak berpaling ........!!sentap kalo tgk diorg menangis

erm kalo fikirkan budak2 tu tak keje aku jawapnyer cuti jer sepanjang tahun...tapi aperkan daya aku masih belum mampu nak beli cincin berharga 24 juta lagi so aku kene berkerja keras untuk menampung aper yg patut........

zareef

harris
 nie jerlah harta kesayang aku kat dunia nie.........so aku tak mengharapkan lebih dari taska nie....cukup sekadar anak aku bila balik 

tidak kelaparan
tiada lembam
tiada kudis2
tiada calar balar
tiada tangisan 
tiada patah riuk
dan tiada dan tiada 

**mak yg banyk kerenah .........setiap hari anta anak kat taska setiap saat jugak aku fikir keadaan diorg coz nie first time dirog duduk taska............



Ya Allah engkau lindugilah dua permata hati ku nie..sesungguhnya engkau mengetahui setiap isi hatiku.....engkau lembutkan hati pengasuh(taska) supaya menjaga kedua-dua kurniaan mu ini dengan baik...lebarkan kasih sayang dihati-hati mereka............ amin..... :(

6 comments:

Mummy Chubby said...

as mummy punye experience, sumthing wrong ngan pengasuh la tu.maybe pengasuh garang.anak mummy penah gak camtu.nsb baik ada anak kwn yg pndai mengadu.rupanya pengasuh marah & pukul anak mummy sbb berak xbgtau.yg mummy marah, anak mummy pakai pampers.bukan buang merata pun.

Miz Fieza said...

tapi tulah dah tak tahu nak anta kat mana...memasing ckp pun belum pandai lagi.......sorang baru 2 tahun sorang 9 bulan hai ya....yg 2 tahun pun belum pandai mengadu lagi........

Anonymous said...

so far sampai sekarang ni anak2 ok ke hantar kat taska tuh?. Pihak taska jage elok ke?. Thanks.

DD

Anonymous said...

kalau tak keberatan boleh saye dapatkan emel adress. nak tanye pasal taska naliadif.

or boleh emel sy kat diana_8379@yahoo.com

thanks ya.

Anonymous said...

Masih hantar dekat taska tu ke? saya dulu pun hantar anak dekat taska naliadif tu, tapi ada kes yg saya dpt tau, pengasuh selalu marah anak, jadi saya terus berenti htr anak situ. Saya setuju dgn apa yg Mummy Chubby tu cakap...kalau mcm tu, mmg ada benda tak kena dgn pengasuh...

Miz Fieza said...

dah tak anta dah coz budak2 sik sakit jer .... n ditumbuhi mcm gegatal yg berair2 ( ala2 kudis) ...so sy kuarkan dari taska tu..now kembali kepada pengasuh......

Post a Comment