Monday, December 31, 2012

Sleep Style


ini dikatakan abang borek adik rintik 

style always the sama ok.....

zareef n harris.....

bye the way nielah kisah aku penghujung 2012.setakat nie masih dikurniakan anak 2 orang permata hati ulam jantung pisang..........ke 3 insyallah will be the next.........

hari ni 31.12.2012 - hari terakhir 2012 hye esok new year, ini bermaksud new age, new life, new focus, new future...........but NOT NEW HUSBAND hahahahah!!!pitam aku kalo new husband haha setiap tahun bertukar hahah iskkkkkkk mintak dijauhkan lah!

kejap jer rasanya masa berlalu.setiap saat, setiap detik aku lalui dengan penuh suka duka...terima kasih Ya Allah kerana memberikan aku penghidupan.....Terima Kasih Haji Jamal bin Kasiman (Al-fatihah) dan Hajah Salikah binti Ragil kerana susah payah menghasilkan aku...sesungguhnya aku tahun bukan senang dari air mani untuk dijadikan zuriat (atas izin-Nya)........Syukur ...

PENUTUPAN TAHUN 2012-  Allah tak putus2 mengurniakan rezeki kepada Kami sekeluarga....
Sesungguhnya aku tahu.sebaik2 perancang adalah ALLAH..........Maha Mengetahui segala-galanya....

SYUKUR 2008- Aku berkenalan dengan insan bernama SUHAIMI SAAD yang sudi menjadikan aku teman hidup 

SYUKUR 2009 - Terima kasih dan AKU TERIMA NIKAHNYA!YESS I DOO 11/12/2009 SAH!

SYUKUR 2010 - HELLO I SEE THE WORLD 1/9/2010 - MUHAMMAD ZAREEF ISYRAF

SYUKUR 2011- Hye Im Pregnant Again! 

SYUKUR 2012
 - 4/1/2012 - MUHAMMAD HARRIS AZEEM
- loan approve for house (insyallah it will be soon....amin)
- still study n study n study
- i got scholarship from jpa
- dan semua manis2 bagi tahun 2012........... 

terima kasih n syukur !Alhamdulillah

0 comments:

Post a Comment