Tuesday, December 11, 2012

Today Our 3th Anniversary!!


Dia Imam ku 
Dia Syurga ku 
Dia Racun ku 
Dia Penawar ku 
Dia Ayah kepada Anak-Anak ku...... 

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ke-3
 |Suhaimi dan Norhafizah | 11.12.12|12.12.12 


salam semua.......

pejam celik 3 tahun usia perkahwinan aku.....hye happy anniversary dear.....terasa mcm 30 tahun usia perkahwinan kami....banyak benda suka duka kami kongsi bersama....

terima kasih terima kasih terima kasih dan terima kasih kerana hadir disaat aku gelap.di saat aku sejuk.di saat aku khilaf.di saat aku sesat.di saat aku terumbang ambing..terima kasih sudi menjadikan diri aku yg serba kekurangan menjadi pelengkap dalam hidup mu....terima kasih kerna memilihku sebagai ibu kepada anak-anakmu........terima kasih kerana sudi menjadi imam ku, syurga ku (insyallah)....terima kasih 

aku bersyukur kepada Allah kerana memberi aku peluang menjadi isteri kepada suamiku, ibu kepada anak-anak ku....... dan teman sehidup semati.......syukur Ya Allah atas pemberian-Mu....semoga ikatan ini kekal sehingga ke akhir hayat.............insyallah till jannah......

-----------------

scroll down plizzzzzz.......

''
''
''
'''
'''
'''
'''
'''
'''
''
''

hye dude selamat pengantin baru |belah johor|

pengantin lama !! hahah |perak|
 





p/s: maaf tiada hadiah huhuhu..........tunggu bonus ok lahahaha............

3 comments:

Sha Saperi said...

happy anniversarry fiza...semoga berbahagia hingga akhir hayatmu... peace no war :)

-Sara- said...

happy anni awak! semoga bahagian hingga hujung nyawa hendaknya :)

Love Umi said...

happy anniversary ye...moga kekal bahagia ke jannah sana ...amin

Post a Comment