Monday, January 7, 2013

Harris 1st Besday!!

hari pertama 4.1.2012 
disinari dengan tangisan coz besday boy terpaksa bangun awal pagi.coz mummy dia ader exam kul 8.30......maaf yer sayang terpaksa bangun pagi sikit dari hari biasa..........hahah hadap jerlah nyerk..mummy ko nie tamak.......semua nak nak jadi isteri, mummy, pelajar dan super mum! hahah

berbalik kepada peperiksaan *YA AMPUN SUSAH YG AMAT KALI NIE*......lain yg target lain yang kuar.ok abaikan disitu maybe effort aku kurang dari yg biasa......SEM nie aku agak lost sikit.coz agak bizi berikutan dpt bos baru.....maigod

Harris 1st besday kek........... suka kot dia sepanjang hari besday dia sikit pun tak meragam mcm hari2 biasa mcm tahu2 jer hari tu besday dia....SENYUM setiap saat............. hari biasa MENANGIS setiap saat........ thanks to akak hamizah for the lovely cake n very2 reasonable price.........love it!
 
happy besday sayang.........

ok zareef merajuk coz kiterog kata nie bukan kek zareef lah .....nie kek adik hahah!!
 habis jer exam aku terus pg amik kek n pg umh pengasuh.......so buat simple jer just potong kek kat rumah pengasuh...... *eh knp pengsuh pulak? bukan taska ker aritu.........( ok tok nie nanti aku buat entry lain why aku tukar kepada pengasuh balik)
 
see semua gambar dia ......SENYUM SELEBAR-LEBARNYER........hahah excited giler dia nampk kek.........


our handsome man!!
*itu biasa kalo mummy puji anak sendiri hahaha...............

1 comments:

eLL said...

happy birthday....

Post a Comment