Thursday, January 17, 2013

KUN FAYAKUN

KUN FAYAKUN


Aku kalah dengan percaturan
Aku khilaf dengan perancangan

sesungguhnya 
Perancangan MANUSIA itu adalah USAHA
dan Perancangan ALLAH itu TAKDIR

Maafkan aku kerana DIRI GAGAL menerima kenyataan
Maafkan aku kerana MENIDAKKAN KEBENARAN
Maafkan aku kerana TERASA BELUM BESEDIA UNTUK MEMIKUL SEMULA
Maafkan aku kerana kerna kerana........*arggh SERIBU SATU ALASAN BOLEH DIBERI
Maafkan aku kerana PERNAH TERLINTAS untuk MEMBUANG-NYA DARI RAHIMKU

JIJIK betul rasanya diri ini......khilaf -nya diri MENIDAKKAN KEBESARAN-NYA

KUN FAYAKUN

 “Jika Allah sudah berkata ‘KUN FAYAKUN’, jadilah! Maka jadilah ia. Maha Suci Allah, yang ditangan-Nya Segala Kekuasaan, Kepada-Nyalah semua urusan dikembalikan ”
(Surah yassin 82:83)

 
sepatutnya aku lah insan yang paling gembira, dan bertuah kerana terpilih untuk melahirkan zuriat-Mu
REZEKI yang tidak terduga menyebabkan HATI AKU TERGANGGU
REZEKI REZEKI

Alhamdulillah akhirnya aku dpt menerima kenyataan dan insayallah aku akan memikul tanggungjawab ini dengan penuh rasa kesabaran, kecintaan dan keimaman.
TERIMA KASIH YA ALLAH...

“Dia lah yang menghidupkan dan mematikan, maka apabila Dia menetapkan sesuatu urusan, Dia hanya berkata 'KUN FAYAKUN' jadilah, maka jadilah ia“.
(Al Mu’min, ayat 68)

hye I GONNA BE MUMMY AGAIN FOR THIRD TIME!!! I PROUD TO SAY THAT

im pregnant....again n again Alhamdulillah........... insyaallah our third will be on September 2013!
 

7 comments:

Anonymous said...

tahniahhhhh..........

Anonymous said...

tahniah fiza..anak2 itu rezeki, u should proud to be a mom..love your child..maybe terasa payah, tapi igt, akhir nanti doa mereka juga kita perlukan..(salina smkdm)

Nazz@Purple said...

Alhamdulillah..subhanallah..tahniah Fiza..=)

Anonymous said...

tahniah mak cik ku yg comel...=)

Mymaryjane said...

besttnye!!bestnye!!!!

~Ta'a chOmel~

-Sara- said...

congrats! alhamdulillah rezeki dari Dia :)

Sha Saperi said...

tahniah fiezaaaa...rezeki rezeki rezeki....

Post a Comment