Friday, January 11, 2013

The WORST THING ABOUT-WWW.DEALMATES.COM.MY


memg secara jujurnyer aku akan PANGKAH HBS2 WWW.DEALMATES.COM.MY

!!THE WORST DEAL EVER IN ONLINE SERVICE...

MANA HAK AKU SEBAGAI PENGGUNA??NOTHING

ok lets began the story......aku beli satu JAM yg dirog OFFER by original jam katanya........ offer memg giler2...dari 1200 diorg offer jadi 203........ *giler ker aku tak beli......nak2 jenis hardcore shopping online mcm aku nie ..... 


DEAL NIE NOVEMBER 2012....ULANG BALIK NOVEMBER 2012!ok....punya sabar aku tunggu JAM tu semata......... Until NOw ok JAN 2013......see berapa lama aku tunggu?

but suddenly i got email....

We regret to inform that the model that you've chose is out of stock.
As such we will offer a refund for this purchase
 
Kindly advice on these details for the refund purpose
Full name as per IC:
Bank name:
Account number:
Contact number:
 
Please allow 21 working days for the refund process. Alternatively, you may opt for Dealmates credit type of refund whereby it will only take 3 working days for the process.
Credit from refund to Dealmates credit do not have any expiry date and can be spent on any other deal on Dealmates.com, anytime.
 
Please advice
Thank you


WTF! ok stop talks rubbish ok..............nak call customer service nie dah lah punya berjanggut nak tunggu ok....berjanggut!u know......try so many2 time baru angkat........

I BUY WHEN THE DEAL STILL ON!! N HOW COME U ALL BOLEH KATA SORI MAM OUT OF STOCK.............hello MONKEY kalo u rasa barang tu just limited..why not u just stop the deal bila dah cukup org beli!!............ tak ker rasa mcm *&&%$$^...........  refund balik duit dlm masa 21 hari!MAKE IT FASTER OK....EVEN JUST RM 203!!
  

n then boleh u kata *memg hak cik nak marah!! comfom lah memg aku marah....punya berjanggut aku tunggu...tapi nie yg aku dpt! *&^$% nasib lah telinga ko dgr aku memekak kan...........


9 comments:

My Aisy said...

Da knape..klu aku pun hangin camni...hampeh!!

Miz Fieza said...

siyus wei memg hangin tahap mantul lah......hahah

noor said...

hi , nak tanya u dpt blk x duit tuh. sbb sy pun beli jugak tarikh beli november 2012 until now tak dapat lagi jamnya.

noor said...

email saya migafif@gmail.com ... boleh tak klau awak ajar camane untuk sy nak dpt balik duit sebab email tidak dijwb oleh dealmates.

anis abdullah said...

i beli bulan 1 baru smlm hantar shipping code guna skynet. lagi naik hantu order scarf zara 2 dapat 1 je...memang kena maki jek diorang ni. but since dia ckp restock i tunggula...geram weiii...

Anonymous said...

i pon sama.tgu barang x sampai2. then i call 10juta kali diorg salahkan supplier. then tgu lg. call blik ckp brg xde. then nk refund. but now dh 2x 21 hari i tgu duit still x msk. stp kali call leh main letak2 phone terus. email x pernah balas n contact no diorg dh remove frm their website. #$%^&*()*^%$#@#@.

Miz Fieza said...

sampai sekarang duit refund sy tak dpat2 lagi........keji betul diorg nie

Miz Fieza said...

tahu tak per dah lah num tpn dia dah buang..pastu email tak berbalas2.............

Awang Hafiz said...

saya ada beli perfume dari dealmates sebelum raya tahun lepas lagi. mmg saya dapat barang dr dealmates tp sy dapat sehelai tshirt sahaja. saya dengan penuh baik hati dan atas rasa perikemanusiaan, sanggup datang sendiri dealmates pas baju yang salah hantar tu kepada mereka. tapi kemudian mereka bagi alasan actually mereka dah hantar barang yang betul, tp pihak pos laju yg tukar barang tu. geram sgt, mana mungkin pihak pos laju tukar barang kalau dah seal betul2... sampai sekarang dh masuk tahun 2013 tak dapat2 pun refund. mmg lepas ni sumpah x nak beli barang dari dealmates lg.

Post a Comment