Friday, February 22, 2013

tepung magik


first sekali aku dgr pasal tepung nie kat tv kot......kalo tak slh aritu ader msuk kat tv3....

so kebetulan ader org office jual aku pun try test lah kehebatan dia.....hahah

*katanya boleh tahan 5 jam keranggupan*??


tepung nie aku beli dengan harga RM 10 sebungkus..memg harga pasaran memg cam tu......2 gambar atas tu siap digoreng.....

KOMEN AKU
-ok lah rasa tepung nie...ranggup pun ranggup...ok ok lah dari 5 bintang boleh lah dpt 3 bintang*tapi laki aku tak gemar lak rasa tepung nie...dia kata mcm pelik jer hahahah*pada aku ok jer hahahah 
- ok tepung nie dah masin dah.......tapi pada saper yg suka masin lagi..boleh lah letak garam lagi hahah 
-lepas nie aku nak try goreng *kentang, pisang goreng, bayam n Dll dengan tepung nie.....*

tak rugi kalo nak beli pada saper2 nak merasa !!

0 comments:

Post a Comment