Monday, April 8, 2013

Alhamdulillah = Haji + 2060

Ya Allah Ya Tuhanku...semoga Engkau permudahkan segala urusan ku.....
ntah dari mana aku nak mula........secara tiba-tiba hari nie , ntah dari mana mula...bila terdetik.....bila hati terdetik tanpa berfikir panjang aku terus pg TH waktu rehat......sampai jer kat pintu TH, tetiba hati aku berdebar2.......(debaran dia mcm nak amik results SPM) .....memg seronok perasaan itu......!!!

sangat mudah perjalanan aku...sampai kat tabung haji Giliran 4011 dan nombor aku 4012..walaupun ramai org dlm TH...tapi bagi urusan HAJI kebetulan ...Allah permudahkan......terima kasih dan syukur...Aku tak perlu menunggu lama....1.30 aku dah sampai office balik........

semoga Allah permudahkan segala urusan...... kalo ikutkan giliran masa 2060 umur aku 74 tahun.....uiks uiks...tak per Que jer dulu.........
 


yehaaa.......... sorang2 pg tabung haji ...dekat jer pun kat ANJUNG jer.......


muka gembira lepas dah sampai office.............doakan sy menjadi bakal hajah yer.......ameen ameen

 sampai-sampai office jer terus isi borang potongan gaji....kalo tak tak der makna muka aku akan menyimpan.............alhamdullah potongan akan bermula pada Julai 2013....sikit-sikit lama-lama jadi bukit....

Ameen Ameen , Syukur, Alhamdulliah.......Terima Kasih Ya Allah..........

0 comments:

Post a Comment