Monday, July 15, 2013

I'm Boy Mummy


pejam celik pejam celik kejap jer rasanya aku dah nak masuk 32 minggu......wah wah bakal berulang sejarah n perit manis dalam proses kelahiran......huhu rasa takut pun ader even untuk kali yang ketiga....kerana aku pasti setiap anak mempunyai cerita kelahiran yang berbeza2.....ada yang susah dan ada yang senang....... Ya Allah semoga dipermudahkan urusan aku kali ini.....huhuhu......

aku mengharapkan kali ini berlainan jantina dari yang lain2..tapi Allah lebih mengetahui...Allahdulillah......insyallah " Im Boy Mummy"!! sama seperti abang2 dia yang lain heheh...... belum lagi ader teman mummy kat dapur........semuanyer teman papa main perang2 n gado2........tak per tak per belum ader rezeki lagi hehee.........

now aku semakin sarat dan semakin bulat seperti belon hahah *tak perlah mengandung kan hahah (padahal nak sedapkan hati) hahaha perut pun hampir nak kene stering kete haahah......

Nama yang bakal aku letak untuk adik zareef & harris aderlah

MUHAMMAD HARRAZ BIN SUHAIMI!!

harraz = yang amat warak *insyallah semoga baby yang bakal aku lahirkan akan menjadi umat muslim yang soleh * n become ustaz heheheh *just hoping..
 
tapi aper2 pun tgu sehingga kelahiran........who know kuasa allah kan hehehe!!!

1 comments:

Nazz@Purple said...

Semoga segalanya dipermudahkan..

Post a Comment